Gå til innhold

Hvilke tre ting ved deg gjør deg til en dårlig catch?


Magia

Anbefalte innlegg

- jeg klarer sjelden å sitte stille/nyte øyeblikket

- Jeg kan regne på ting (eks: Nå har jeg laget middag hver dag denne uka)

- Jeg kan svare surt hvis jeg føler meg stresset.

 

Anonymous poster hash: 3c91e...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

- jeg er syk

- derav elendig økonomi

- liker virkelig ikke å vaske gulv og dusjen, og ha også en tendens med å ikke kaste tomme doruller. Stabler dem inni hverandre - rekorden er 11 inni én rull :D

 

Ellers er jeg en dårlig match for menn med liten eller moderat sexlyst og for menn som ikke kommuniserer om følelser eller som ikke liker fysisk nærhet.

 

Anonymous poster hash: 6d51d...6f6

Haha! Nå lo jeg 😂 HATER å vaske dusj og gulv!!! Vasker alt annet, bare jeg slipper disse to tingene! 😂😂

 

 

 

Anonymous poster hash: 189b2...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Er nok litt gjerrig og kjip på enkelte områder. Eller, det vil si: Jeg spanderer ikke gang på gang. Vil at det skal være rettferdig, og hater å bruke penger på mat og bensin.

 

2. Har vanskelig for å legge krangler og uenigheter bak meg. Blir ofte veldig såret.

 

3. Kan overreagere litt. En smule 🙈

 

Anonymous poster hash: 189b2...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emosjonell

Needy

God hukommelse (så husker alle gangene jeg har blitt såret, selv om jeg gjerne vil glemme)

 

 



Anonymous poster hash: feb44...23e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg roter, mens jeg rydder(mannen blir gal)... Rydder fra stuebordet, legger tallerken oppå oppvaskmaskinen typen. Er da sånn med alt... Samler sammen ting til en ryddig stabel og flytter det et sted...

 

Lar meg lett stresse opp, noe som resulterer i gneldring på alle rundt meg.

 

Ikke flink med økonomi- ingen gjeldskrise...  Meeen har aldri spart en krone.. Har ikke oversikt og får det nok heller aldri(dyskalkuli)

 

Blir utålmodig når folk bruker lang tid på å komme med et poeng eller prater sakte (les mannen), så jeg er fææææææl på å avbryte...  Og snakker alt for fort.

 

Rart vi har holdt sammen i 15 år egentlig! For det er klart flere enn de 4 tinga når jeg tenker meg om :eeeh:

 

 

 



Anonymous poster hash: 6994f...fec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et krevende barn

En psykisk syk eks (far til ungene) som jeg må forholde meg til

Lite overskudd etter år med overbelastning

 

Anonymous poster hash: 59d14...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Notorisk utro, konfliktsky (leste om en forskningsrapport som satte de to tingene i sammenheng, og det stemmer bra på meg), eier ikke husmorevner utover å lage mat og har et libido som går veldig opp og ned, av og til er fire ganger om dagen for lite, av og til er fire ganger i året for mye, +++ I tillegg går jeg fort lei, så sjansen for at jeg dumper mannen før han rekker å oppdage de dårlige sidene er overhengende. Er singel nå, og bør forbli det, er rett og slett en drittsekk, men det synes ikke.

 

Problemet er at jeg tilsynelatende er den perfekte kjæresten, helt til jeg ikke er det lenger, så jeg havner gjerne i forhold selv om jeg vet jeg ikke burde. Jeg er laidback, selvstendig, handy, maser ikke, kjefter ikke, tar hensyn, er snill (utover utroskapen, som som regel skjer når det går mot slutten fordi jeg er elendig til å slå opp), tar ansvar for økonomien, ber ikke om penger, vil at begge har et liv ved siden av forholdet, er (visstnok) god i senga (til jeg mister lysten neste gang), er smart, morsom, ser ok ut (7/10 kanskje), liker å pynte meg; et mareritt for en mann å komme ut for fordi de tror de har møtt drømmedama.

 

Det ble enklere etter at jeg fikk barn heldigvis. Terskelen for å gå inn i forhold nå er skyhøy, og ungene skal ikke involveres før jeg vet helt sikkert at dette holder (så, aldri :eeeh: ). Jeg må i hvert fall finne en som er lik meg, så får han heller være utro han også. Jeg har kikket litt på polyamori-miljøet, men det passer ikke helt det heller. Det er noe med "utroskap" satt i system som ikke funker helt for meg, men åpent forhold hadde nok vært lurest.

 

Anonymous poster hash: 1a288...c0b

Oh shit, du er meg!! Jeg er deg! Det er så rart å oppdage noen som har det sånn.

Jeg er helt vilt konfliktsky, og har eksepsjonelt perfekt oppførsel utad. Er perfekt på alle fronter. Dessverre kan jeg drive med både løgn, utroskap og unnvikelse i stor skala i det skjulte. Det er akkurat som om jeg trenger det alter-egoet for å føle at jeg lever litt. Og jeg er hekta på det.... kontakt meg, om du får det til!

 

Anonymous poster hash: c817d...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh shit, du er meg!! Jeg er deg! Det er så rart å oppdage noen som har det sånn.

Jeg er helt vilt konfliktsky, og har eksepsjonelt perfekt oppførsel utad. Er perfekt på alle fronter. Dessverre kan jeg drive med både løgn, utroskap og unnvikelse i stor skala i det skjulte. Det er akkurat som om jeg trenger det alter-egoet for å føle at jeg lever litt. Og jeg er hekta på det.... kontakt meg, om du får det til!

 

Anonymous poster hash: c817d...60b

Dere er meg!

Kjenner meg veldig igjen i det perfekte inntrykket, og min egen trang til å fucke litt med det for å kjenne at jeg lever litt.

Jeg er virkelig ikke bra. Skal vi danne en klubb? 😂

 

Anonymous poster hash: 5b972...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Er ikke hypp på sex

2. Jeg har en høy lederstilling på jobb med mye ansvar. Hjemme lager jeg sutremunn og tramper med beina om mannen ber meg om hjelp til noe.

3. Jeg er ganske materialistisk og egosentrisk

 

Anonymous poster hash: aa99d...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- jeg klarer meg selv og trenger ikke hjelp fra en mann.

- jeg setter venner foran kjæreste

- jeg vil ikke bo sammen med en mann

 

Jeg er singel på 5. året nå

 

Anonymous poster hash: 5172a...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superutålmodig.

Sur og viser det når jeg ikke får viljen.

Tåler ikke/klarer ikke å begrense med ved shopping og alkohol,men holder meg ikke borte.

 

I tillegg er jeg ufør og lubben så huff 😣😞😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Er ekstremt følsom men svært lukket, fremstår dermed som kald og likegyldig.

- Jeg er rotete og en skippertaksrydder.

- Jeg er sta.

- Jeg HATER tyggelyder og det klarer jeg ikke alltid å skjule.

 

Har så mange negative sider at jeg ikke forstår hvorfor samboeren min ser ut til å elske meg.

 

Anonymous poster hash: 0bfc9...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg, fru gift på 18. Året! :D

 

 

 

 

Kjenner meg igjen i de to første! Kombinert med veldig mye, store følelser kan jeg i tillegg noen ganger bli blodig fornærma over at kjæresten ikke matcher min lyst på han, og jeg kan bekymre meg så mye at jeg ligger i fosterstilling og gråter. Hau!

Dette er nok meg også...

 

Anonymous poster hash: b9f80...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er meg!

Kjenner meg veldig igjen i det perfekte inntrykket, og min egen trang til å fucke litt med det for å kjenne at jeg lever litt.

Jeg er virkelig ikke bra. Skal vi danne en klubb?

 

Anonymous poster hash: 5b972...858

 

Hva skal vi kalle klubben da (jeg hadde første innlegg)?

 

Anonymous poster hash: 1a288...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tykk

Syk

Altfor opptatt av egne ting

 

Det rare er at jeg er gift på 13. året med en attraktiv mann. Dessuten opplever jeg stadig oppmerksomhet fra andre menn også, så man kan jammen begynne lure innimellom 🙄🤔

 

Anonymous poster hash: 6dfd5...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så pms at jeg ble satt på ppiller av min mor som 14åring fordi hun ikke orket humøret mitt lenger.. og det største problemet er at jeg ikke skjønner at det er meg som er urimelig, jeg syns alle rundt meg (spesielt mannen) blir ufattelig idioter.

 

Jeg er en humørspreder og har ståpåvilje på jobb. Hjemme er jeg daff og mer en dårlig-humørspreder..

 

Jeg er en skikkelig rotekopp som kun funker etter skippertaksmetoden. Noe som er svært lite forenelig med tre barn.

 

Anonymous poster hash: 1ada7...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har høy kredittgjeld og bruker penger som en full sjømann.

Jeg har hengepupper på en ellers strøken kropp.

Jeg har verdens kraftigste PMS og er veldig lite hyggelig å ha med å gjøre da.

 

Anonymous poster hash: eac26...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva skal vi kalle klubben da (jeg hadde første innlegg)?

 

Anonymous poster hash: 1a288...c0b

Jeg er veldig med på klubb! Trenger noen likesinnede så jeg ikke føler meg alene i forvriddheten😁

 

 

Anonymous poster hash: c817d...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontrollfreak

Tar aldri feil, selv om jeg gjør det, så innrømmer jeg det ikke.

Gidder aldri å ta med tomme doruller til søpla. Stabler de på badet :D

Du kunne jo puttet dem I spøla på badet da?

 

Anonymous poster hash: 94810...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh shit, du er meg!! Jeg er deg! Det er så rart å oppdage noen som har det sånn.

Jeg er helt vilt konfliktsky, og har eksepsjonelt perfekt oppførsel utad. Er perfekt på alle fronter. Dessverre kan jeg drive med både løgn, utroskap og unnvikelse i stor skala i det skjulte. Det er akkurat som om jeg trenger det alter-egoet for å føle at jeg lever litt. Og jeg er hekta på det.... kontakt meg, om du får det til!

 

Anonymous poster hash: c817d...60b

Det går an å jobbe med sin konfliktskyhet.

Og dæsken så deilig det er når man slutter å være redd konflikter!

 

Anonymous poster hash: 6f478...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du kunne jo puttet dem I spøla på badet da?

 

Anonymous poster hash: 94810...c25

Har du ikke lest her inne at det er ekkelt med søppelbøtte på badet? Gjester kan finne på å kaste brukte bind/tamponger i det og det er katastrofe!!!

 

 

Anonymous poster hash: 9c700...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...