Gå til innhold

Hvor går sommerferien i år folkens?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her blir det Norges-ferie i år, men skal også til Barcelona en langhelg i mai.

Eldstemann skal en uke til Norway Cup, og da blir resten av familien med og bor på hotell i Oslo mens han er der, blir vel rundt 15000 for hotell i 9 dager. I tillegg blir det turer til Sogn og Hemsedal, der vi hytte/fritidsbolig i familien og kan bruke når det passer. Ellers blir det å være hjemme og lage til hage og uteområde (som ikke er opparbeidet i det hele tatt etter vi flyttet inn i nybygget hus, så nok å gjøre der ;))



Anonymous poster hash: 93353...cc3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi får ikke lov å betale verken hos mine foreldre eller svigers. De hadde blitt fryktelig fornærmet om jeg blandet meg inn i handling/matlaging.

Vi hjelper til med andre ting når vi er der på ferie.Anonymous poster hash: 5d14a...5f7

Det hadde jeg faktisk ikke akseptert. Ingen skal betale for meg og mine i to måneder.

 

Anonymous poster hash: 0a901...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke i Hellas, noen netter på Hvaler og en uke mellom her, men har ikke bestemt hvor.

 

Anonymous poster hash: 00c81...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg faktisk ikke akseptert. Ingen skal betale for meg og mine i to måneder.

 

Anonymous poster hash: 0a901...075

 

Hadde jeg hatt foreldre/svigerforeldre som hadde råd til det, og gjerne ville spandert mat og bolig i 2 mnd, hadde jeg gladelig takket og bukket.

 

Anonymous poster hash: 21d4a...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre uker i Spania. Brukt 14000 på leiebil og fly. Bor i egen leilighet.

Så en langhelg på Liseberg, og en på Barnas gård/Hunderfossen.

 

Anonymous poster hash: 8fd37...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor spiser man gratis i 7 uker?

Selv om man er hos venner eller familie bidrar man vel til mat om man er der i 7 uker?

På egen restaurant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor mye tenker dere bruke på ferien(e)? Her blir det 5 dager i Danmark, Legoland og Lalandia og Løveparken. Omtrent tradisjon hvert år hehe. Og en 2 dagers tur til Dyreparken og Abra Havn. Blir vel ca 25000kr tilsammen på vår sommerferie.

 

Anonymous poster hash: b7ed0...02f

Vi skal også lalandia ( legoland og løveparken ) og Kroatia

 

Anonymous poster hash: 16ba5...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det ett år var epidemi med spysyken ett år, betyr ikke det at det alltid blir epidemi

 

Anonymous poster hash: 726b0...fe3

Det har vært flere år...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...