Gå til innhold

Hvor går sommerferien i år folkens?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Første uka i juli skal vi tilbringe på hjemplassen til mannen så får ungene kvalitetstid med beste foreldre sine. Så går ferden videre til Sverige, og der skal vi være i 11 dager. Hjem og ompakke, mannen begynner på jobb igjen over helga, mens ungene og jeg drar til Trondheim i 2 uker og besøker familien min :) Gleder meg kjempe masse til Barteby turen!

 

Anonymous poster hash: d8954...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Langweekend i Oslo på konsert med minste. Så til London med eldste i en uke. En uke hos mine foreldre. Så en måned med hele familien hvor vi kjører til Italia og er i to uker. Bruker god tid på turen så er vekke en måned. Avsluttet med en uke på Norway cup med mellomste.

 

Anonymous poster hash: 3c473...0f2

 

Hvor lang ferie har du egentlig???

 

Anonymous poster hash: 21d4a...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alltid: Althea Beach, Kypros

 

Anonymous poster hash: 15804...cca

Vi også. Elsker det hotellet

 

Anonymous poster hash: 3b16d...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 dager i USA, 2 barn og 2 voksne.

Flybillettene kom på 18.000kr.

Så blir det leiebil, mat og utflukter. Kommer til å koste endel tenker jeg.

Bor gratis.

 

Ellers så drar vi antagelig en tur til Nord Norge for å besøke familie. Og så skal vi kose oss hjemme

 

 

Anonymous poster hash: fe5c9...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dager i Danmark, to barn på 11 og 13, og to voksne. Det kommer på 20 000,- med reise og opphold. Der skal vi tråle parker og bade, gleder oss😊

 

Anonymous poster hash: 6c5de...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor lang ferie har du egentlig???

 

Anonymous poster hash: 21d4a...dd0

Lærer? Selvstendig næringsdrivende? Mor i permisjon? Oppspart ferie? Avspasering? Ulønnet ferie? Mange muligheter, er det så vanskelig å forstå???

 

Anonymous poster hash: 6e2cf...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreløpig har vi kun planlagt 1 uke i Kristiansand med dyreparken og sabeltann show. Ikke sikkert det blir noe mer heller, vi vil gjerne være en del hjemme også, for det er så koselig her vi bor om sommeren. :)



Anonymous poster hash: 7a900...b67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi også. Elsker det hotellet

 

Anonymous poster hash: 3b16d...780

Når skal du?

 

 

Anonymous poster hash: 15804...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen steder. Har lang ferie, men har ikke råd til å reise etc når hverdagsøkonomien knapt går rundt.

 

Anonymous poster hash: 3b9ea...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To uker til Spania, 22.000 for fly og leilighet.

 

To uker bilferie i Norge, bor hos familie og på hytta.

 

Langhelg til Dyreparken.

Langhelg til Daftø.

Langhelg til Foldvik.

 

Anonymous poster hash: 9ba97...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir til Nordmøre det gitt! Brukte 1800,- på flybilletter tur\retur til meg og datteren min. Vi skal bo hos mamma, så vi kommer bare til å ha "vanlige" utgifter til mat og drivstoff mens vi er der. Så håper vi å få til et par dager i Danmark hele familien i løpet av sommeren, men det må vi ta på sparket hvis vi får noen til å passe kattene.

Nesten alltid garantert regn her på Nordmøre :P

 

Anonymous poster hash: e3a69...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Båtferie til Danmark, Tyskland og så opp igjen via Sverige. Har hele 5 uker ferie (tok med feriedager fra ifjor), gleder oss veldig. Havneavgifter og drivstoff er stort sett eneste utgiftene, men det kan gå fort 30.000 bare i diesel, har stor båt med 2 motorer som er tørste. Skal kanskje leie bil noen dager for å komme oss litt rundt i Tyskland.



Anonymous poster hash: 5dcd2...be6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærer? Selvstendig næringsdrivende? Mor i permisjon? Oppspart ferie? Avspasering? Ulønnet ferie? Mange muligheter, er det så vanskelig å forstå???

 

Anonymous poster hash: 6e2cf...3ee

Jeg er lege og vil aldri få mer enn 3 uker sommerferie med mindre jeg er i permisjon. Der høres vanvittig deilig ut med lang ferie!

 

 

 

Anonymous poster hash: 0a901...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyrkia, ca 7 uker. Bor og spiser gratis så bruker bare det flybillettene koster.

Hvor spiser man gratis i 7 uker?

Selv om man er hos venner eller familie bidrar man vel til mat om man er der i 7 uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal først være i Pisa i to dager, så har vi leid hus i Toscana hvor vi skal være i ei uke, før vi avslutter ferien med tre dager i Roma.

Vi er to barn og to voksne, og reiser med et vennepar og deres barn.

Blir vel ca 40.000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte norsk campingferie. Reise litt hit og dit. Nordover blir det uansett da jeg skal i bryllup der oppe og jeg skal hente et av barna der hos far. Gjør det hvert år, ferien koster Max 10 000. Blir som regel borte i 4 uker

 

Anonymous poster hash: 81140...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lege og vil aldri få mer enn 3 uker sommerferie med mindre jeg er i permisjon. Der høres vanvittig deilig ut med lang ferie!

 

 

 

Anonymous poster hash: 0a901...075

Det er fryktelig godt med lang sommerfri. Det er et av argumentene for den jobben jeg har, og veier opp for ei vesentlig lavere lønn enn jeg kunne fått i det private næringsliv med min utdannelse (master i realfag).

 

Er selvfølgelig andre positive sider også da. 😊 er bare å ta ppu å joine oss i lærerstanden! Jeg stortrives!

Vi trenger flere med erfaring fra ulike yrker, og leger er det nok svært få av.

 

Oppmeldingsfristen til ppu er 15.april, så du kan starte allerede i august! 😀

 

Anonymous poster hash: 811b9...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Florida i 2 uker 😀 35000,- + lommepenger! Ble en litt dyr ferie i år😮😑😅 2 voksne 2 barn

 

Anonymous poster hash: e8a4d...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ca 15 år med forbruk på mellom 50-100.000 på ferier i utlandet hvert eneste år er jeg nå skikkelig lei! I år skal vi på campingvogna vi kjøpte i fjor, ellers hopper vi på et fly for noen dager i Trondheim kanskje, eller Tromsø. Vi lurer også litt på telt og bil til Astrid Linngrens verden. Vi får se :)

 

Anonymous poster hash: 3ec99...c70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en rolig sommer med spedbarn og toåring. En tur til Danmark og litt aktiviteter rundt her vi bor holder i massevis. Vi planlegger heller en tur til høsten og en nå før nestemann kommer.

 

Anonymous poster hash: 45e1b...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor spiser man gratis i 7 uker?

Selv om man er hos venner eller familie bidrar man vel til mat om man er der i 7 uker?

Vi får ikke lov å betale verken hos mine foreldre eller svigers. De hadde blitt fryktelig fornærmet om jeg blandet meg inn i handling/matlaging.

 

Vi hjelper til med andre ting når vi er der på ferie.

 

Anonymous poster hash: 5d14a...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lurer på enten 2 uker til bulgaria eller italia. Noen som har steder å anbefale/advare mot?  MÅ ha sol og varme i juli...hilsen vestlending som var hjemme både sommeren 2015 og 2016 :(

 

Anonymous poster hash: 4dd06...c24

 

Vi var en uke i Bibione i Italie for et par år siden, og kan varmt anbefale det! Vi bodde på Laguna Park Hotel, og det var virkelig fantastisk! Ikke så langt fra Venezia, så passer fint med en dagstur dit om man ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...