Gå til innhold

Hvor går sommerferien i år folkens?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi reiser med bil og campingvogn 1 måned til Kroatia i år akkurat slik vi pleier 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

supert! Takk for innspill :)

 

Anonymous poster hash: 4dd06...c24

 

Du får mye mer for pengene og det er superkort vei til landene rundt.

 

Anonymous poster hash: a67fe...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet dere dette så tidlig? Jeg får aldri vite ferien før 1 mai så det blir alltid i siste liten.

 

Anonymous poster hash: 57bd6...6bc

Mannen er selvstendig og tar ferie når han vil

Jeg har tidlig og sen ferie annenhvert år.

 

Anonymous poster hash: 604cd...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten Kreta eller London i juni. 10.000 inkl frokost.

 

Kypros 14 dager med all inclusive for aller første gang - 35.000. O.B.C Sandy Bay.

 

Holder på å finne en tur til meg og 17 åringen også i slutten av juli / førsten av aug. Se hvor vi ender. Akkurat nå er det Mallorca og Porto del Soller. 10.000 er budsjettet for selve turen her også :)



Anonymous poster hash: 5dfcb...41d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langweekend i Oslo på konsert med minste. Så til London med eldste i en uke. En uke hos mine foreldre. Så en måned med hele familien hvor vi kjører til Italia og er i to uker. Bruker god tid på turen så er vekke en måned. Avsluttet med en uke på Norway cup med mellomste.

 

Anonymous poster hash: 3c473...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Danmark. Mest barnevennlig og mest ferie for oss voksne når minste bare er to år.

Vurderte syden men synes det er mye mer å passe på der.

 

Anonymous poster hash: 09765...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi prøver oss på et par fornøyelsesparker i Norge. Har ikke spesielt mye til ferie i år, men skal kose oss likevel. Kanskje til familiens feriested.

 

Anonymous poster hash: bb22a...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke i Bodø, på landsleir. Så bruker vi en ukes tid på å kjøre hjem fra Bodø, med stopp her og der.

Det blir nok en tur til Sverige og en svipptur til Danmark.

 

Anonymous poster hash: 3a2e1...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En uke i Bulgaria i skiftet juni/juli, en voksen + to barn, ca. 19000 med all inclusive (Lollo & Bernie, yay!!!). I tillegg skal ungene til besteforeldre på hytta, og eldste skal på sommerleir i 10 dager i august (hvis hun får plass). Kommer det litt rimeligere flybilletter tar vi en tur til min mor nordpå også, men per nå kommer det på 4500 for oss tre, og det er det ikke verdt, da tar jeg heller en ekstra uke i Bulgaria :Hehe:.

 

Har hver sommer ambisjoner om å ta billig ferie (skal egentlig spare til en drømmetur i julen om et par år), men så ender jeg likevel opp med å blåse alle feriepengene pluss litt til. Neste år blir det Polen tror jeg, Gdansk. Vi dro dit for et par år siden da vi hadde litt lite penger, da til Szczecin, en av de kjipere byene, kom på 6-7000 for en liten uke på hotell med basseng inkl fly. Ungene var jo fornøyde, så skjønner ikke hva jeg skulle stresse med Lollo & Bernie for i år :legrine:

Håper dere ikke skal hit: http://www.ving.no/bulgaria/balchik/white-lagoon-beach-resort

 

Epidemi med spysyken 😡😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dager i Frankrike :) Har leid et stort hus sammen med familie (45000,- delt på 3). Flybiletter for oss 4 ca 20000,- (dyrt å ikke bo på Østlandet).



Anonymous poster hash: 52d7c...488
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen skal 1uke til Barcelona i slutten av Juni (bare kjøpt flybilletter til 2300 for begge) , dyreparken i midten av juli, blir vell på rundt 5000 med alt. Og så skal vi 2 uker til Bulgaria (Golden Sands, betalt 18000 for fly og hotel) i begynnelsen av August.

 

Anonymous poster hash: 1c3e3...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én uke i Oslo hos slekt, deretter kjører vi til svigers i Trøndelag. Stopper på Hunderfossen på vei nordover.

Vi må gjøre ferien billig i år.

 

Anonymous poster hash: 0a901...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hytta.. som vanlig..  også har vi årskort på lilleputthammer.

, så blir nok en del der. Min mann og jeg har kun 1 uke sammen, så er begrenset hvor langt man gidder å reise bort på den uken.

 

Ser ingen grunn til å bruke masse penger på stress og mas.. 

 

 



Anonymous poster hash: 02513...887
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...