Gå til innhold

Hvor går sommerferien i år folkens?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og hvor mye tenker dere bruke på ferien(e)? Her blir det 5 dager i Danmark, Legoland og Lalandia og Løveparken. Omtrent tradisjon hvert år hehe. Og en 2 dagers tur til Dyreparken og Abra Havn. Blir vel ca 25000kr tilsammen på vår sommerferie.

 

Anonymous poster hash: b7ed0...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Danmark. Har leid hus 30m fra stranden. Hytteleie og båtreise kommer på ca 13000. Ikke verst for en familie på syv :)

 

Anonymous poster hash: b49fa...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frankrike

 

2 voksne, 2 tenåringer, 2 barn.

 

6 dager, kommer på ca 28.000 inkl fly. Lommepenger utenom.



Anonymous poster hash: 604cd...8ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke enda. Er arbeidsledig, så er litt trangere økonomisk i år. Bruker fort 50 000 på en ferie. Blir det utenlandstur blir det nok noe hopp-på i full fart 😁

 

Anonymous poster hash: 6376a...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir til Nordmøre det gitt! Brukte 1800,- på flybilletter tur\retur til meg og datteren min. Vi skal bo hos mamma, så vi kommer bare til å ha "vanlige" utgifter til mat og drivstoff mens vi er der. Så håper vi å få til et par dager i Danmark hele familien i løpet av sommeren, men det må vi ta på sparket hvis vi får noen til å passe kattene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på enten 2 uker til bulgaria eller italia. Noen som har steder å anbefale/advare mot?  MÅ ha sol og varme i juli...hilsen vestlending som var hjemme både sommeren 2015 og 2016 :(



Anonymous poster hash: 4dd06...c24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet dere dette så tidlig? Jeg får aldri vite ferien før 1 mai så det blir alltid i siste liten.

 

Anonymous poster hash: 57bd6...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet dere dette så tidlig? Jeg får aldri vite ferien før 1 mai så det blir alltid i siste liten.

 

Anonymous poster hash: 57bd6...6bc

I tidligere jobber har det vært 1.mann til mølla. Mannen bestemmer selv når han skal ha ferie. Ikke alle jobber turnus eller i offentlig sektor 😊

 

Anonymous poster hash: 6376a...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dyreparken i 5 dager. Vi gleder oss veldig. Det koster en god del med overnatting og fly, usikker på hvor mye.

 

Så blir det hytta, diverse besøk og teltturer.

 

Vi gleder oss veldig.

 

Anonymous poster hash: 893e8...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tidligere jobber har det vært 1.mann til mølla. Mannen bestemmer selv når han skal ha ferie. Ikke alle jobber turnus eller i offentlig sektor 😊

 

Anonymous poster hash: 6376a...606

Jobber ikke alle turnus eller offentlig?? Trodde det jeg 😉 jeg jobber ikke turnus men kommunalt ansatt på sykehus. Vi får ikke vite ferien før 1 Mai. Utrolig kjedelig!

 

Anonymous poster hash: 57bd6...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke i Danmark. To dager i Kristiansand. To dager i stavanger og så gjennom Hardangervidda og nordover til Trøndelag 😊

 

Anonymous poster hash: e64b7...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter baby any day nå, så blir ikke store ferien. Bestefall Dyreparken som er 20 min unna :) Neste år håper jeg vi kan ta en tur over flere dager og besøke plasser som Legoland osv :) Guttungen er 2,5 år så skal jo ikke mye til for å underholde han på enkelt vis en sommer til :) 



Anonymous poster hash: 95723...3b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lurer på enten 2 uker til bulgaria eller italia. Noen som har steder å anbefale/advare mot?  MÅ ha sol og varme i juli...hilsen vestlending som var hjemme både sommeren 2015 og 2016 :(

 

Anonymous poster hash: 4dd06...c24

 

Prøv Slovenia. Liten kyststripe og masse annet å by på.

 

Anonymous poster hash: a67fe...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kypros i en uke, 17.000

London, betalt 6000 for fly/hotell så går det jo lommepenger

 

Anonymous poster hash: 3b16d...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber ikke alle turnus eller offentlig?? Trodde det jeg 😉 jeg jobber ikke turnus men kommunalt ansatt på sykehus. Vi får ikke vite ferien før 1 Mai. Utrolig kjedelig!

 

Anonymous poster hash: 57bd6...6bc

😂😉

 

Anonymous poster hash: 6376a...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Prøv Slovenia. Liten kyststripe og masse annet å by på.

 

Anonymous poster hash: a67fe...387

 

supert! Takk for innspill :)

 

Anonymous poster hash: 4dd06...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To uker til rhodos. 44.000 kr. 2 voksne og 3 barn.

 

Vi har todelt ferie og jeg hadde sen ferie i fjor, så har tidlig i år. Snakket med sjefen i november og fikk klarsignal

 

Anonymous poster hash: 19178...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 uker til Gran Canaria med halvpensjon, 2 voksne og et barn. ( vi reiser før sommerferien )

I selve sommerferien  blir det hytta + sikkert ukes campintur i Norge ( kommer litt an på været )



Anonymous poster hash: 5aad8...d9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke i Bulgaria i skiftet juni/juli, en voksen + to barn, ca. 19000 med all inclusive (Lollo & Bernie, yay!!!). I tillegg skal ungene til besteforeldre på hytta, og eldste skal på sommerleir i 10 dager i august (hvis hun får plass). Kommer det litt rimeligere flybilletter tar vi en tur til min mor nordpå også, men per nå kommer det på 4500 for oss tre, og det er det ikke verdt, da tar jeg heller en ekstra uke i Bulgaria :Hehe:.

 

Har hver sommer ambisjoner om å ta billig ferie (skal egentlig spare til en drømmetur i julen om et par år), men så ender jeg likevel opp med å blåse alle feriepengene pluss litt til. Neste år blir det Polen tror jeg, Gdansk. Vi dro dit for et par år siden da vi hadde litt lite penger, da til Szczecin, en av de kjipere byene, kom på 6-7000 for en liten uke på hotell med basseng inkl fly. Ungene var jo fornøyde, så skjønner ikke hva jeg skulle stresse med Lollo & Bernie for i år :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...