Gå til innhold

Redusert kapasitet på forumet


Admin

Anbefalte innlegg

Heisann. Pr i dag er vi kun en moderator og en administartor og dermed vil det være redusert kapasistet på forumet. Dere vil neppe merke noe annet enn at rapporter og moderering vil ta noget mere tid enn før. Men det skal fortsatt være tatt innenfor 24 timer som vi anser som en rimelig tid. Dette er dog en maksgrense ved f.eks vanskelige saker som må diskuteres oss imellom. Normale og enklere saker vil nok bli tatt fortløpende.

 

Minner også om den andre stickyen om søken etter andre moderatorer og den er fortsatt aktiv, så om du kunne tenkte deg å gjøre en innsats for forumet er du velkommen til å søke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når alle moderatorer gir seg, må dere kanskje se på hvorfor. Vet ikke hvilke analyser dere gjør av dette, men det er vel ikke noe kvalitetstegn at dere ikke klarer å holde på de moderatorene dere rekrutterer? Med bare to moderatorer er det en selvfølge at dere ikke får fulgt med på alt, men forhåpentligvis blir det i hvert fall en enhetlig moderering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når alle moderatorer gir seg, må dere kanskje se på hvorfor. Vet ikke hvilke analyser dere gjør av dette, men det er vel ikke noe kvalitetstegn at dere ikke klarer å holde på de moderatorene dere rekrutterer? Med bare to moderatorer er det en selvfølge at dere ikke får fulgt med på alt, men forhåpentligvis blir det i hvert fall en enhetlig moderering.

 

Heisann, jeg vil se på det som helt naturlig at noen kommer til og noen velger å slutte når moderatore rollen er basert på en frivillig opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jeg vil se på det som helt naturlig at noen kommer til og noen velger å slutte når moderatore rollen er basert på en frivillig opplevelse.

Ikke i det tempoet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jeg vil se på det som helt naturlig at noen kommer til og noen velger å slutte når moderatore rollen er basert på en frivillig opplevelse.

 

Når alle slutter samtidig, og ingen nye vil inn, så er det ikke særlig proaktivt å tenke på det som helt naturlig synes jeg. Dessuten mangler det et ledd i resonnementet ditt - det er jo ingen nye (bortsett fra deg) som har kommet til på veldig lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når alle slutter samtidig, og ingen nye vil inn, så er det ikke særlig proaktivt å tenke på det som helt naturlig synes jeg. Dessuten mangler det et ledd i resonnementet ditt - det er jo ingen nye (bortsett fra deg) som har kommet til på veldig lenge. 

 

Når det blir forandringer ser jeg det som naturlig at noen slutter og vi har vært så heldige å få en ny moderator nå, men jeg skjønner jo godt at folk selv også ikke vil være moderator da det kan virke som veldig mye arbeid i en frivillig stilling. Nå er ikke dette tråden for diskusjon da det kun var en opplysning evt for spørsmål som omhandlet responstid o.l. ved bekymring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vel ikke tidsbruk, og mengden tid det tar så mye å gjøre med at f.eks jeg sluttet? Det er en lite krevende, og morsom oppgave når forholdene ligger tilrette for det.

Det er helt ok å ville forklare hvorfor moderatorer slutter, men når du velger å forklare noe så er vel første bud å være ærlig? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det svarte jeg i første setning også, forandringer, men som sagt, denne tråden var ikke ment for diskusjon. Vi går ikke ut med hvorfor våre moderatorer slutter da vi har taushetsplikt, og hva evt modder forteller selv er noe annet, men minner om at taushetsplikten fra tiden som moderator ikke forsvinner etter man ikke er moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...