Gå til innhold

Er det mulig å få kontakt med kjekk,fremmed mann via Facebook?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes definitivt IKKE du skal gå for "kom bort i knappen" trikset. Pinlig for deg om han gjennomskuer, pinlig for han om han tror på deg for deretter å ha akseptert. Uansett ikke en god start på deres bekjentskap.

 

Ser noen sier de hadde digget om noen var direkte og bedt dem på date ved første kontakt. For min egen del tror jeg det hadde blitt FOR direkte og for mye på én gang. Jeg hadde likt at en fyr la meg til som venn, for deretter å ta kontakt for å chatten litt for å bli litt kjent. Deretter hadde det absolutt vært fint om han sørget for progresjon i "forholdet", vist at han ønsket å bli bedre kjent men på en mindre forpliktende måte enn å gå rett på date-stadiet. En fyr som aldri har snakket med meg har jo uansett ikke noe forutsetning for å være interessert i meg som kjærestemateriale, uten å bli litt kjent med meg først.

Det er meg da, og du vet ikke hvordan han ser på det - dermed blir det jo også et sjansespill å være veldig "på" med én gang. Kan jo risikere å ødelegge dine sjanser også, med for brå start.

 

Anonymous poster hash: 31de3...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det bedre å bare legge han til som venn, så ser du om han godtar eller ikke ;-)

 

Om han godtar kan skrive noe som "Oj, fikk nettopp opp at du godtok venneforespørselen min. Jeg må nok ha kommet borti noe. Men hyggelig. Ser vi har flere felles kjente"

 

Så ser du fort om han er interessert i å prate eller ikke

 

Anonymous poster hash: fe4d7...c39

"Oj, fikk nettopp opp at du godtok venneforespørselen min. Jeg må nok ha kommet borti noe. Men hyggelig. Ser vi har flere felles kjente"

 

Det synes jeg er litt kjipt å si faktisk. Da hadde jeg følt meg litt dum som hadde godtatt forespørselen

 

Anonymous poster hash: faed1...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har 6 felles facebook-venner med ham. Og en annen venn kjenner ham via jobb, så det er derfra jeg har hørt at han er supergrei og sannsynligvis singel (ikke 100 % sikkert).

Utseendemessig er han dritkjekk.

 

Men jeg har ellers ingen naturlige kontaktpunkter med denne mannen. De felles facebook-vennene er ikke så nære at jeg kan bruke dem til å få kontakt med ham

 

Er det sykt dustete og teit å sende en melding og si et par ord og invitere på kaffe?

Hvor teit på en skala fra 1-10?

 

 

Er fullt klar over at dette er et fjortisspørsmål - og enda verre blir det med tanke på at jeg er over førti....

 

Anonymous poster hash: 9cac9...e4e

På teithetsskalaen er det en klar åtter.

 

Men oppdater oss hvis det funker. Da skal jeg også prøve!

 

Anonymous poster hash: 92849...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Oppdatering fra HI:

Jeg har ikke turd å gjøre noe som helst.

 

Men jeg nærmer meg mer og mer å tørre. Foreløpig plan er å sende en melding der jeg sier at han kom opp som venneforslag, og at siden jeg har hørt pene ting om ham, lurer på om han kunne tenke seg å treffe meg for en kopp kaffe eller et glass vin en dag.

Jeg bør kanskje legge ham til som venn samtidig, for ellers er det vel sånn at man ofte kan gå lenge uten å oppdage at man har fått melding fra fremmede?

 

hi

 

Anonymous poster hash: 9cac9...e4e

Kjør på...jeg har gjort det samme som deg,bare hopp i det. Man lever bare en gang og er jo ikke verre enn st du får et nei.

 

 

 

Anonymous poster hash: 8d444...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som kan være et problem er at han ikke ser ut til å være aktiv på facebook. Det siste innlegget hans var i desember 2015...

Så han kommer vel aldri til å oppdage hverken at jeg legger ham til eller at jeg sender melding....



Anonymous poster hash: 9cac9...e4e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det som kan være et problem er at han ikke ser ut til å være aktiv på facebook. Det siste innlegget hans var i desember 2015...

Så han kommer vel aldri til å oppdage hverken at jeg legger ham til eller at jeg sender melding....

 

Anonymous poster hash: 9cac9...e4e

 

Det er ikke sikkert. Jeg legger veldig sjelden ut noe, sikkert et par år siden sist. Men jeg er ganske ofte innom alikevel

 

Anonymous poster hash: faed1...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det som kan være et problem er at han ikke ser ut til å være aktiv på facebook. Det siste innlegget hans var i desember 2015...

Så han kommer vel aldri til å oppdage hverken at jeg legger ham til eller at jeg sender melding....

 

Anonymous poster hash: 9cac9...e4e

Du ser jo bare de offentlige innleggene hans siden dere ikke er venner.

 

Anonymous poster hash: 02922...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ikke en mann du treffer sånn til vanlig? Og ingen av deres felles FB-venner er nære venner for deg, eller folk det er viktig at ikke vet at du tar kontakt med en fremmed? Da skjønner jeg ikke hva du har å tape. Hva er det verste som kan skje? At han ikke godtar deg som venn? At han har dame? At han takker nei til en kaffe?

 

Jeg ville tatt sjansen. Liker tanken om at også kvinner kan være offensive. Hvis han er en som helst vil at damer skal vente på at mannen tar styringa, er han da en du vil ha uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ikke en mann du treffer sånn til vanlig? Og ingen av deres felles FB-venner er nære venner for deg, eller folk det er viktig at ikke vet at du tar kontakt med en fremmed? Da skjønner jeg ikke hva du har å tape. Hva er det verste som kan skje? At han ikke godtar deg som venn? At han har dame? At han takker nei til en kaffe?

 

Jeg ville tatt sjansen. Liker tanken om at også kvinner kan være offensive. Hvis han er en som helst vil at damer skal vente på at mannen tar styringa, er han da en du vil ha uansett?

Godt poeng. Jeg er absolutt ikke interessert hvis han ikke liker at damer tar initiativ.

 

 

 

Anonymous poster hash: 9cac9...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...