Gå til innhold

Menorca


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har vært på Menorca og har noen anbefalinger å komme med.

 

Anonymous poster hash: a88a9...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på Menorca tre ganger. Som tenåring med mine foreldre i 1988, da var alt helt nytt, andre året det var charter dit fra Norge tror jeg. I 2002 med venner, bodde like utenfor Ciuatedella hvor det er marina med barer og restauranter men ikke noe særlig natteliv.

 

Var i Cala'n Bosch nå i september med mann og barn på 4 og 5 år. Korte avstander mellom hotell, strand og marina med endel gode restauranter mm. Bussforbindelse inn til fine byen Ciutadella. Om man ønsker en rolig ferie på en øy som også har endel å by på om man leier bil etc. anbefaler jeg det. Vi reiste m Star Tour og bodde på Tamariscos - litt slitent her og der men vi likte oss.

 

Anonymous poster hash: 64893...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Menorca for ca 12år siden. Det var utrolig fint der og veldig rolig. Kunne gjerne tenkt meg å dratt dit igjen :)

 

Anonymous poster hash: 202ee...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Det ser utrolig fint ut der. Vi skal på rolig badeferie med tre barn i alderen 1-7 år, så da ser det ut som om Menorca passer perfekt. Vi har tenkt å reise rundt 20. Juni så håper temperaturen da er ok.

 

Anonymous poster hash: a88a9...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paradis! Anbefaler Cala Galdana og byen Ciutadela. Ikke store øya, så du får sett litt om du tar buss/ leier bil.



Anonymous poster hash: b7091...221
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...