Gå til innhold

Tror du det blir skandaler rundt Trump de neste 4 årene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Utroskap, riksrett, gamle elskerinner som står frem, evt kriminalitet, at han blander sin egen business/forretninger med å være president osv..

 

Anonymous poster hash: 447ea...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig blir det skandaler med en slik mann. Han vet knapt hva impulskontroll er, så det kommer garantert også skandaløse episoder pga. det.

 

En riksrett hvor han blir dømt hadde vært suverent. Få ham bort, han er ikke skikket til det ansvaret han nå dessverre har fått.

 

Jeg håper det blir så ille at amerikanerne innser at de må endre valgsystemet sitt også, slik at den kandidaten med faktisk flest stemmer vinner.

 

Jeg venter fremdeles på at han skal legge frem selvangivelsene sine, slik alle presidenter de siste tiårene alle har gjort.



Anonymous poster hash: 55971...66e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett House of cards? Skjelettene kommer til å ramle ut av skapene...

 

Anonymous poster hash: 5f45c...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har alt gått løs på de homofiles rettigheter, snart vil han ta fra kvinner våre rettigheter. Fyren er en fascist. Men det skal han ha, han er i det minste en ærlig fascist. Han har aldri lagt skjul på sine holdninger. 



Anonymous poster hash: 382a2...cd7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tok ikke mer enn en time før han gjorde noe skandaløst som vil gi negative konsekvenser, så ja, det vil bli skandaler.

 

Anonymous poster hash: ffd17...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi fyren ei uke så har du nok skandaler, snusk og dritt til å fylle ei bok. Et år - et trebindsverk, hvis han lever så lenge.

 

Anonymous poster hash: 98167...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer garantert skandaler, og han vil også garantert respondere på samme vis som han har gjort til nå:

1. Blånekte

2. Komme med drittsnakk om den som våget å kritisere eller være negativ. Gjerne på Twitter.

3. Si at det er de uærlige medienes feil.

 

Mannen er i egne øyne ufeilbarlig, og jeg lurer litt på om han tror han har tiltrådt som Farao, Solgud eller noe sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg, og han fremstår som en merkelig skrue.

 

Det eneste positive jeg kan tenke meg som kommer ut av det er at USA og Russland får et bedre forhold.

 

Men jeg er spent på hva han finner på.

 

Anonymous poster hash: 3424f...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...