Gå til innhold

Dra fra baby på 5 måneder.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg og barnefar er invitert til å reise bort en helg for å feire en bursdag og dra på konsert. Da vil babyen vere litt over 5 mnd. Jeg føler på at jeg gjerne vil dra, men har lest så mye om at når babyen er så liten bør man ikke dra fra den så lenge. Jeg delammer og baby får mme på flaske i tillegg. Tenker derfor at jeg må pumpe meg regelmessig mens jeg er borte. Vi tenkte at besteforeldrene skal passe han. De bor i nærheten og han kjenner dem godt. Siden det er et stykke unna (5 timer med bil) vil jeg jo ikke kunne slippe alt og dra viss det skulle være noe. Er det noen som har opplevd det samme og har erfaringer? Tenkte å bare være borte maks 2 netter.

 

Anonymous poster hash: b5105...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke jeg klart. Men her er vi forskjellige. Hvis det føles greit for dere og dere tror baby vil takle det er det jo bare gjøre det. Er litt hønemor på dette området selv (eldste sov borte første gang en natt da han var over 2 år). Har selv ei på 5 mnd og jeg hadde takket nei. Mye styr med pumping og

 

Anonymous poster hash: 4673d...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Her må du/dere kjenne etter. Hvis du selv syns det er greit er det grei,  hvis ikke kommer nok ikke helgen til å bli sånn du ønsker uannsett. Er kanskje det som er vansklig med å være foreldre, å tørre å legge vekk hva en hører, press rundt , egen forestillinger ol å bare kjenne etter😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...