Gå til innhold

Hvordan kan moderator tillate denne tråden?


Gjest Pusikatt

Anbefalte innlegg

Gjest Pusikatt

Som ligger ute på anonymforum om VP? Den er full av mobbing, spekulasjoner, ryktespredning og navngiving av folk.

Hvorfor er dette tillatt?

Dette burde politianmeldes, eller media bør komme på banen. Det er så grovt at jeg FATTER ikke hvordan dette kunne skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pusikatt

Ja jeg er faktisk litt "såret" over at moderatorene har latt dette skje. Jeg trodde ikke ting var SÅ ille her, men det er det faktisk.

Jeg har tatt skjermdump av det meste i tråden. Jeg kommer ikketil å la dette ligge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg beklager at ting henger litt etter nå, pga lavt antall moderatorer, og juletider har vi ikke snappet opp det som har dukket opp i tråden det siste halvannet døgnet siden sist rydding. Tråden er nå skjult og vil bli ryddet og deretter stengt. Minner om at om det er noe dere ser bryter med reglene er det best å rapportere det da det kommer opp veldig mange ny innlegg på forumet i løpet av et døgn og det er lett for at en tråd glipper unna.

 

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pusikatt

Heisann. Jeg beklager at ting henger litt etter nå, pga lavt antall moderatorer, og juletider har vi ikke snappet opp det som har dukket opp i tråden det siste halvannet døgnet siden sist rydding. Tråden er nå skjult og vil bli ryddet og deretter stengt. Minner om at om det er noe dere ser bryter med reglene er det best å rapportere det da det kommer opp veldig mange ny innlegg på forumet i løpet av et døgn og det er lett for at en tråd glipper unna.

 

Ann Christin, admin

Så det du sier, er at den vil bli ryddet i, og så lagt ut igjen? Du skulle skamme deg. Det er IKKE i tråd med de såkalte etiske retningslinjene.

Tull at dereikke har snappe opp dette, for den er blitt ryddet i, men ikke slettet. Folk har fått holdt på som gale. Moderator er tydeligvis med på dette.

Dette må vi få frem i lyset. Denne gangen gikk dib virkelig alt for langt. Virkelig langt, langt, langt over streken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er nå ryddet og lagt ut igjen, men stengt da den er ryddet gjentatte ganger for de samme regelbruddene. Villa Paprika er en offentlig blogg og dermed vil inneholdet i den ville kunne diskuteres her på forumet, regelbrudd vil såklart bli ryddet bort, men tråden vil ikke bli slettet da vi har ingen intensjoner om å forby visse temaer her på forumet.

 

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...