Gå til innhold

Minnerammer med gravidtest


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bare jeg som syns det er sært at noen putter en plastpinne med gammel urin på inn i en minneramme for barn som skal henge på veggen?

 

Anonymous poster hash: f8bf5...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ?! Er det en greie? Så sært! Strekene eller der det står gravid går jo bort etter ca et døgn og så da er det jo ikke mye til suvenir... haha, jo det var veldig sært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?! Er det en greie? Så sært! Strekene eller der det står gravid går jo bort etter ca et døgn og så da er det jo ikke mye til suvenir... haha, jo det var veldig sært!

Mine to tester er fortsatt knall-positive, 5 og 3 år etter ;)

Ja, jeg har de inni babyalbumene.

 

Anonymous poster hash: c4c5e...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja er du gal, jeg har også tatt vare på alle urinprøvene etterpå.. (IRONI) Vi skjønner at testen var positiv da, du en unge liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var tatt vare på de, men har de ikke i album eller ramme. Tror jeg etterhvert kommer til å kaste de (6 og 4 år gamle nå). Ser ikke for meg p vise de til noen, ikke barna heller (herremin så pinlig). Har de kun for min egen del

 

Anonymous poster hash: a42e9...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss, det er jo tiss på dem.

 

Hvor i albumet? Ved siden av en liten flaske med fostervann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min eldste test har fortsatt strek 13,5 år etter at jeg testet. Har den liggende nedpakket i en eske med noen andre minner. Kommer aldri til å vise den til noen, men de gangene jeg har sett på den (et par ganger i løpet av alle årene), har jeg på en måte gjenopplevd følelsen av å være etparogtjue år og oppdage at man er uplanlagt gravid. Alle de motstridende følelsene, blandingen av lykke og forventning med sorg og fortvilelse. Kaster den kanskje ved neste gjennomgang, men hittil har den fått bli med. :-)

 

Anonymous poster hash: fcc6b...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vi laget avtrykk av før vi spiste den for å fullføre kretsløpet.

Langtidsstekt på 75 grader i tre døgn med hvitløk var den helt grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?! Er det en greie? Så sært! Strekene eller der det står gravid går jo bort etter ca et døgn og så da er det jo ikke mye til suvenir... haha, jo det var veldig sært!

 

 

Min første positive graviditetstest er 18 år gammel, og den er fremdeles tydelig positiv. Men jeg har den i en eske, ikke på veggen.

 

Anonymous poster hash: 9a4d4...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved siden av avtrykket av morkaken! :D

Døh, ikke mobb a! Jeg synes det er kult faktisk

 

Anonymous poster hash: 44aae...8f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Min første positive graviditetstest er 18 år gammel, og den er fremdeles tydelig positiv. Men jeg har den i en eske, ikke på veggen.

 

Anonymous poster hash: 9a4d4...3eb

Godt å høre at det er flere av oss!

 

Hilsen meg med over tretten år gammel test. :-)

 

Anonymous poster hash: fcc6b...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt vare på graviditetstesten og hadde i utgangspunktet tenkt å putte den i minneramme.

Testen er 3 år og like fin i dag som da jeg tok den..

Jeg fjernet urin-oppsugeren rett etter at testen viste positivt. Da gulner ikke testen og strekene holder seg klar og tydelig..

 

Anonymous poster hash: d423f...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og eg kjem på no at eg ikkje veit kor ultralydbileta er. Kan ikkje tru eg har kasta dei, men dei er ikkje i glas og ramme akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...