Gå til innhold

Så dette er personangrep???


valnøtta

Anbefalte innlegg

Tråden "jeg blir flau over Johaug..." er slettet da hele tråden bygger på personangrep

 

Men tråden om utseende til villa paprika er ikke det? Dere ikke veldig konsekvente i modereringen deres :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg skal prøve å svare deg med tanke på at jeg modererte begge trådene i utgangspunktet. Det er en vanskelig balansegang å moderere tråder som omhandler kjente personer.

Men i disse to trådene er det en vesentlig forskjell. VP lever av å eksponere seg selv, og livet sitt og hvordan hun ser ut i sosiale medier. Det gjør at vi har en ganske høy toleransegrense for hvordan vi modererer tråder rundt dette. Det er selvfølgelig grenser, men vi mener at diskusjonen her var innenfor hva vi kan godta.

Johaug er kjent for å gå på ski. Vi vil derfor ha en veldig høy toleransegrense rundt diskusjoner rundt hennes prestasjoner i sporet, og vi har også tillatt mye diskusjoner rundt de siste dagers hendelser. Her har vi i utgangspunktet bare luket bort de verste spekulasjonene, stygge personangrep, og uttalelser som ikke er dokumentert gjennom media. Tråden jeg fjernet her var ikke noe annet enn et stygt personangrep, som var skrevet for å drite henne ut, og som ikke tilførte noe mer til diskusjonen rundt denne saken.

Det er helt ok at du er uenig i dette, men vi har retningslinjer bak modereringen, og vi forsøker å være så konsekvente som overhode mulig. Igjen, du trenger ikke være enig i dette, og det er selvfølgelig grensetilfeller hvor vi i moderatorteamet må diskutere ekstra.

Har du flere spørsmål rundt dette kan du selvfølgelig kontakte meg på pm, eventuelt ta det videre med Ina.

MB, moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...