Gå til innhold

AAP går ut nå slutten av mnd, ingen mulighet for forlengelse...men jeg hører ingenting fra de..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...meningen er at jeg skal søke 40% ufør, men på nav sine sider står det at jeg ikke er avklart ennå og derfor ikke kan søke uføretrygd. Lege har sendt inn all dokumentasjon, jeg har vært med på to forskjellige arbeidsrettede tiltak som konkluderer med det samme. 60% restarbeidsevne. Jeg har ringt og ringt, men pga ferie er det ingen som kan svare meg. Skasbehandler er tilbake nå men ringer meg ikke opp igjen...hva skjer? Hva gjør jeg?

 

 



Anonymous poster hash: b6808...c52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring 55 55 33 33 i morgen og gi beskjed om at ingen ringer deg opp igjen, da skal den som tar telefonen melde inn avviksmelding på det. Gjør det konsekvent hver eneste gang du ikke blir oppringt.

 

Når du har snakket med personen på det fellesnummeret og bedt denne sende avviksmelding, så ber du om å bli satt over til din saksbehandler igjen. Da skal du ha hørt fra saksbehandleren din senest mandag. Ring i morgen tidlig, da kan du purre på mandag formiddag om du ikke har hørt fra dem - og så ber du om at det meldes avvik igjen. Jeg tror du selv også kan melde avvik på sidene til Nav, men husker ikke helt hvor det var man kunne gjøre det.

 

Hører du ikke fra dem innen mandag ettermiddag ringer du opp igjen og ber om å få snakke med leder for din saksbehandler.



Anonymous poster hash: a3348...9a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mottatt en arbeidsevnevurdering? (Skrevet av saksbehandler og NAV-lege.)

Den må på plass før du kan søke uføretrygd.

 

Anonymous poster hash: 976cf...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mottatt en arbeidsevnevurdering? (Skrevet av saksbehandler og NAV-lege.)

Den må på plass før du kan søke uføretrygd.

 

Anonymous poster hash: 976cf...a8a

Nei, det er den jeg venter på...samtidig går aap ut om noen få dager. Er ikke så redd for aap pengene, men er redd for at det begynner å bli for sent å søke om trygd da jeg har lest at det må være søkt om før aap perioden er gått ut..

 

Anonymous poster hash: b6808...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er kjipt, men du må nesten mase på dem ! Ring dem i morgen. ❤

 

Anonymous poster hash: 0a274...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du logger inn på mitt nav og skriver en mld der har du krav på svar innen to dager. For meg har det vært den mest effektive måten å gå tak i dem på.

 

Anonymous poster hash: aa183...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...