Gå til innhold

Uten å overdrive.. Hvor ofte har dere sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og hvor lenge har dere vært sammen?

 

 

Anonymous poster hash: 7575b...f21

Vi har vert sammen over 13 år. Hyppighet på sexen varierer veldig. Alt etter hvordan jeg jobber (turnus) og hvor slitne vi er. Alt fra null til 5 ganger i uka.

 

Anonymous poster hash: 249f3...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 år sammen, 4 år siden sist.

 

Anonymous poster hash: 07c09...fc1

Har dere ikke hatt sex på 4 år?

Kan jeg spørre hvorfor?

 

Anonymous poster hash: 7575b...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er single. Hadde sist sex for ett år siden. Og før det var det 8 mnd uten sex. Og før det var det fire år.



Anonymous poster hash: 83e13...9e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2-3 ganger i mnd. Det er altfor ofte for meg, og altfor sjeldent for han. Syns det er så kjedelig, aaaaaaahhhhh. Vært sammen i 7 år og har 3 barn.

 

Anonymous poster hash: ab6e9...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fra 2 til 9 ganger i uka. Vi har vært sammen i 2 år. Det kommer an på hvor opplagte vi er, men vi er fortsatt veldig flinke til å prioritere det.

 

Anonymous poster hash: df850...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor lenge har dere vært sammen?

 

 

Anonymous poster hash: 7575b...f21

Vært sammen i 14 år, nå har vi sex litt sjeldnere enn hver uke. Før sommeren hadde vi ikke hatt sex på 4-5 mndr.

 

 

Anonymous poster hash: 3b959...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca to i uken. Det går aldri en uke uten. Jeg opplever at jevnlig og nokså hyppig sex styrker forholdet, holder kofliktnivået lavt og skaper fortrolighet. Prioriterer derfor sex også når jeg heller kunne ha tenkt meg å sove, lese eller se på TV. Jeg angrer jo aldri... Sammen i 11 år.

 

Anonymous poster hash: ebff7...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 12 år, sex hver 6.mnd den siste tiden. Er midt i verste småbarnstiden, så ingen av oss har ork eller lyst til noe mer. Men vet ikke om jeg vil ha mer sex i framtiden heller. Dess mindre sex man har, dess mer forsvinner lysten og.

 

Anonymous poster hash: 2dd2b...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er et ork med nåværende samboer. Tenner ikke på han, av diverse grunner, og må tvinge meg selv til sex. Holder ut pga ungene, praktisk, familie og at han er en snill og grei mann.

Med ekser har jeg hatt sex så godt som hver dag, det har vært en sterkere og mer varig tiltrekning der. Savner å føle sånn...

 

Anonymous poster hash: 77186...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er et ork med nåværende samboer. Tenner ikke på han, av diverse grunner, og må tvinge meg selv til sex. Holder ut pga ungene, praktisk, familie og at han er en snill og grei mann.

Med ekser har jeg hatt sex så godt som hver dag, det har vært en sterkere og mer varig tiltrekning der. Savner å føle sånn...

 

Anonymous poster hash: 77186...165

Vi har forresten vært sammen i 7 år, og det har vært slik som dette i ihvertfall 5 av dem.

 

Anonymous poster hash: 77186...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 11 år. Sex hver dag, utenom menstruasjon og sykdom, hvis vi har tid og energi til det.

 

Anonymous poster hash: b579e...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 10 år. Varierer veldig hvor ofte vi har sex men når alt er ved det normale er det ca 1 gang i uka tror jeg.

 

Anonymous poster hash: 62075...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 15 år, tre barn. Ikke kommet i gang siden siste fødsel, så nå er det sikkert et halvt år siden sist 😱

 

Men før var det 3-6 ganger i mnd. Helt passe for meg!

 

Anonymous poster hash: 2e303...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 16 år og har sex ca. 2 ganger i uken. Ikke når jeg har mensen. Har to barn



Anonymous poster hash: 1b8be...e2a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 - 5 ganger i uka.

Varierer jo selvsagt, har perioder der vi er nede i en gang og perioder vi har oss flere ganger om dagen, men 3-5 er normalen :)

 

Vi har vært sammen i 10 år nå, 2 barn.

 

Anonymous poster hash: e743f...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg var gift med i 10 år hadde jeg sex med maks en gang i måneden de siste årene. Noen få perioder der vi hadde sex litt oftere. Nå er jeg singel og har sex flere ganger i måneden! Har et par faste knullevenner. Helt topp! Skulle gjerne hatt mer sex også, men har ungene nesten hele tiden.

 

Anonymous poster hash: af5d3...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammen i 4 år... siste året har jeg vært gravid og har født...så 3 ganger på et år er verken underdrivelse eller overdrivelse.... savner ikke sex

 

Anonymous poster hash: 873b9...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i gjennomsnitt sex 3 ganger i uken, vært sammen i 8 år og har to barn.

 

Anonymous poster hash: 89d4d...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 11 år. Snart fire barn.

 

Det varierer litt hvor ofte og hvor mye. Noen ganger kan det fort gå 4 uker uten sex. Og i perioder kan vi ha mye sex.

 

I snitt kanskje 2-4 ganger i mnd.

 

 

 

Anonymous poster hash: 74434...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen snart 8 år. Det går litt i rykk og napp her. Noen måneder har vi sex hver dag, og gjerne flere ganger om dagen. Andre mndr kan det gå både 1,2 og 3 uker i mellom. Årsaken ligger nok hos meg. Ble misbrukt som barn, og har perioder der jeg ikke klarer å ha sex desverre. Mens i andre perioder er deg 0 problem.

 

For tiden er jeg høygravid om et par dager, så det har blitt mindre nå også. Men det er vel mer naturlig. Hormonene har ikke gjort meg til noen nymfe, snarere tvert imot.

 

 

 

Anonymous poster hash: b3036...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...