Gå til innhold

Varsel om endringer i Ris og Ros


Gjest Ansatt_Egmont

Anbefalte innlegg

Gjest Ansatt_Egmont

Fra og med mandag 15. august tar vi bort muligheten for å skrive på Ris og Ros-forumet med skjult brukernavn (som Anonym bruker). Bakgrunnen for dette er at endringene i Egmont (som nevnt her ) medfører at vi i forumledelsen må prioritere hvor og hvordan vi bruker ressursene våre.

 

Vi vil fortsette å gjøre vårt beste for å svare på spørsmål, men som flere av dere har bemerket er det ikke lenger kapasitet til å svare på alt til enhver tid. Men vi registrerer kritikken og vil forsøke å bedre situasjonen. Ber om tålmodighet til vi har funnet en løsning som fungerer for alle.

 

Som et forsøk på å sile ut mindre konstruktive innlegg må leserne skrive bak egne brukernavn i dette rommet. De tingene en eventuelt ikke ønsker å ta opp i åpent forum kan en sende på PM eller mail til [email protected].

 

Vi ønsker å være et brukervennlig nettsted der leserne får svar på ting de lurer på og har muligheten til å komme med berettiget og saklig kritikk, og med færre ressurser tilgjengelig prøver vi fremdeles å legge til rette for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mens det fortsatt er mulig å svare anonymt passer jwg på å gjøre det nå.

 

Jeg tror dere gjør en stor tabbe ved å gjøre disse endringene. Dere skaper et enda større skille mellom vanlige brukere og moderatorer og "forumansvarlig". Det vil skape frustrasjon og misnøye, og dere må regne med å ikke få nyttige tilbakemeldinger fra brukernen.

 

Selv har jeg ofte rapportert innlegg og noen ganger gitt tilbakemeldinger på ris og ros. Det tror jeg ikke jeg kommer til å fortsette med. Det r ikke fristende å være hjelpsom eller positiv når eierene, og dermed dere, ikke prioriterer forumet. Sansynlig vis vil jeg heller ta ut irritasjon og misnøye på annonymsiden der jeg kan være aanonym. Om det gjelder Mange vil det være synd for siden, men det er muligens en villet utvikling fra eierene sin side.

 

Anonymous poster hash: f5479...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en god ting. Skal man først klage bør man ha baller til å stå for det man sier - og skal man rose sier det seg selv at man gjør det under eget nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en god ting. Skal man først klage bør man ha baller til å stå for det man sier - og skal man rose sier det seg selv at man gjør det under eget nick.

Det er helt greit. At man mest sannsynlig ikke får svar på noe, det er litt verre.

 

Anonymous poster hash: 5f17b...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit. At man mest sannsynlig ikke får svar på noe, det er litt verre. Anonymous poster hash: 5f17b...ebb

Men hva i alle dager trenger du svar på? Blir man moderert så får man jo alltid oppgitt en grunn?

 

Anonymous poster hash: 4d72b...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva i alle dager trenger du svar på? Blir man moderert så får man jo alltid oppgitt en grunn?

 

Anonymous poster hash: 4d72b...825

Det er da ikke bare moderering man kan spørre om på ris /ros?!

 

Anonymous poster hash: 5f17b...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en god regel.  Skal man rapportere noe, er det jo bare å trykke på "Rapporter"-knappen, ingen grunn til å skrive det anonymt her inne.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke bare moderering man kan spørre om på ris /ros?!

 

Anonymous poster hash: 5f17b...ebb

Nei men da er det jo bare å spørre. Forskjellen nå er at du må stå for det du sier

 

 

Anonymous poster hash: 4d72b...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva i alle dager trenger du svar på? Blir man moderert så får man jo alltid oppgitt en grunn?

 

Anonymous poster hash: 4d72b...825

Feil.

 

Anonymous poster hash: 56c6f...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens det fortsatt er mulig å svare anonymt passer jwg på å gjøre det nå.

 

Jeg tror dere gjør en stor tabbe ved å gjøre disse endringene. Dere skaper et enda større skille mellom vanlige brukere og moderatorer og "forumansvarlig". Det vil skape frustrasjon og misnøye, og dere må regne med å ikke få nyttige tilbakemeldinger fra brukernen.

 

Selv har jeg ofte rapportert innlegg og noen ganger gitt tilbakemeldinger på ris og ros. Det tror jeg ikke jeg kommer til å fortsette med. Det r ikke fristende å være hjelpsom eller positiv når eierene, og dermed dere, ikke prioriterer forumet. Sansynlig vis vil jeg heller ta ut irritasjon og misnøye på annonymsiden der jeg kan være aanonym. Om det gjelder Mange vil det være synd for siden, men det er muligens en villet utvikling fra eierene sin side.

 

Anonymous poster hash: f5479...155

Enig!

 

Anonymous poster hash: 56c6f...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endringen har ikke helt slått til heller, ser jeg?

 

Litt som "den store forum-omleggingen" i oktober i fjor... som ikke kom!

Annonsører vil dere ha, men brukerne skiter dere i.

 

Anonymous poster hash: 56c6f...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...