Gå til innhold

Hva tenker du om lærere med tatovering?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt lyst på tatovering i 20 år.. Vet hva jeg vil ha, og vil ha den bakpå ene skuldra..

Denne vil jo kunvære synlig hvis jeg går i singlet på en varm sommerdag... Eller under svømmeopplæringen pga badedrakt...

 

Hva ville du tenkt hvis barnet kom hjem og fortalte at læreren har tatt tatovering?

 

Anonymous poster hash: d1938...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt greit, jeg har selv kollegaer på min skole som har tatoveringer.

 

Men...det kommer litt an på hva man har tatovert, og hvor hen på kroppen. Jeg tror ikke de fleste hadde sett så positivt på svære "tramp stamps" som vises hver gang læreren skriver på tavla, iøyenfallende ansiktstatoveringer av kinesiske symboler, eller dødningehoder eller pupper med svære damer tatovert på lærerens underarm. ;)

 

Anonymous poster hash: b7995...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil tro ca halvparten av de jeg kjenner har tatovering, så det ville jeg tenkt at var helt vanlig... Som å ha hull i ørene ;)

 

Anonymous poster hash: 4a6fc...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg singlet på bruker jeg gjerne en jakke over, ofte et skjerf i halsen også.. Liker å være tildekt. Er det veldig varmt så bruker jeg gjerne t-skjorte. Da volden ikke synes uansett..

Jeg skal ha blomster.. Hver blomst representerer mine barn.. 3 som blomstrer for de som lever og 2 knopper for de to i himmelen...

 

Anonymous poster hash: d1938...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tenkt at personen er lærer av yrke, og at han/hun har et privatliv i tillegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Kjør på! 😃jeg personlig reagerer bittelitt på piercing i hele fleisen bare.

 

Anonymous poster hash: 14383...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine tilbakemeldinger...

Jeg vet jo at jeg bestemmer over min kropp.. Men som lærer i småskolen kommer jeg gjerne tett på elevene... Mange klemmer som mottas og blir fort et klatrestativ hvis jeg setter meg på gulvet.. ☺️ Så tett på er fet ikke lett å skjule en tatovering..

 

Jeg tror jeg endelig skal oppfylle drømmen... For min egen del..

 

 

Anonymous poster hash: d1938...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en tatovert lærer (armtatoveringer). Null stress!

 

Anonymous poster hash: 0cdff...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miljøterapeuten (utdannet sisionom) på skolen til ungene mine har langt hår, langt skjegg og tatoveringer på begge armene, hele armene. Han er utrolig flink, empatisk, dyktig, full av initiativ og med en genuin interesse for barna og at de skal ha det bra.

 

Den mest populære barne- og ungdomsarbeideren på Sfo har tatovert hele den ene leggen sin. Ungene elsker han og han gjør en kjempejobb

 

Ped.lederen på avd vår i barnehagen har en tatovering rundt håndleddet, som et armbånd.

 

Det er så vanlig med tatoveringer i dag at jeg tror neppe du vil få noen reaksjoner i det hele tatt

 

Anonymous poster hash: 5bb9e...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eldste sønnen min er lærervikar med diser løve på armen. Unga elsker det :)

 

Anonymous poster hash: 9bd3e...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok tenkt det samme som jeg gjør om alle som tatovert seg. Lite lurt og virkelig ikke fint.

 

Og hvorfor trenger du blomster på kroppen for å huske på barna dine? Dummeste jeg ser. 'Meningsfullt motiv' 😂😂😂

 

Anonymous poster hash: debab...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Tatovering er et motefenomen på linje med f eks farget hår. Jeg "ser" det omtrent ikke mer, nå som nesten alle har det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatovering er nesten mer vanlig i mine øyner nå, enn de som ikke har tatovering ☺️👍🏼 kjør på.

 

Anonymous poster hash: a19d1...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på sier jeg. Så lenge motivet ikke er støtende så burde det absolutt ikke være noe problem :)



Anonymous poster hash: 39390...e23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, så lenge læreren er dyktig og gjør jobben sin så må h*n bare har så mange tatoveringer og annet de bare vill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at lærere ikke skal ha for mange synlige tatoveringer.

 

Det er forstyrrende.

 

 

Anonymous poster hash: 08737...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ha masse tatoveringer og være en flink lærer, men harry, det er det.

 

Anonymous poster hash: ab3fc...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker du bruker dop, drikker i skoletiden og ikke vet forskjell på vafler og vaffler.

 

Neida, er lærer selv og har mange tatoveringer, ungene elsker å kikke og spørre om dem og starter fine samtaler om hva deres foreldre har osv.

 

 

 

Anonymous poster hash: bc148...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at lærere ikke skal ha for mange synlige tatoveringer.

 

Det er forstyrrende.

 

 

Anonymous poster hash: 08737...955

Forstyrrende ? For hvem? Deg som foreldre?

 

Anonymous poster hash: a19d1...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...