Gå til innhold

Overgangsstønad juli


kaffefrua83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg har ikke fått. Men på telefonsvareren sier de at OS kommer innen 29/7.

 

Synes ikke dette er holdbart jeg! OS er min eneste inntekt nå i sommerferien, resten av året har jeg stipend i tillegg (student). Ingen arbeidsgivere kan komme den dagen lønnen skal utbetales å si: " denne måneden kommer lønna de 9 dager på overtid, men det går vel greit?" Jaja, nå har jeg 1000 kr igjen, det skal vi leve for frem til fredag, går akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. OS er stor parten av min inntekt. Min stipend er bare 3000 hver måned. Husleie er 7000kr uten strøm. Men bostøtte er bare ca. 2000kr. Hvis jeg får ikke OS denne måned, da har jeg stort problem med husleie,strøm regning og telefon regning. Uff... Håper den kommer. Men på NAV hjemmside 'Ditt NAV' -'Dine utbetalinger' viser ingen ting om OS i juli, bare barnetrygd i juli. Og vet du hva? Jeg er i Kina, kan gjør INGENTING her! INGENTING! Jeg prøvd å ringe dem, men fikk ingen svar. HA HA HA NOT FUNNY. F***!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så kjipt!

Jeg var "heldigvis" bare på norgesferie da jeg gikk tom for penger. Så vi kunne bare pakke tingene og kjøre hjem..

 

Står ikke noe på min nav side heller ang neste utbetaling. Vi reiser på familiebesøk til torsdag, så håper virkelig at pengene kommer på fredag!

(Og så må NRKlisensen + Huslån betales)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stønaden hadde visst gått ut. Jeg hadde glemt at jeg mottok OS for 14 år siden.. Utrolig kjipt når jeg står midt i universitetsutdannelse, med eget hus, og eneomsorg for tre barn.. 

Fikk beskjed om å søke utvidet OS, får bare håpe at det går igjennom! Hvis ikke blir det noen kjipe år fremover! 

 

Skulle gjerne hatt en helge/-kveldsjobb, men har ungene 100% alene, så ikke lett å være borte mer enn de jeg er ifbm skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...