Gå til innhold

Kan jeg spørre om noe?


Hodærrane

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg å min samboer fikk vår første datter for 3 månder siden..

Etter dette har jeg vært full av strekkmerker, og slapp hud..

Partner virker til og ha mistet lite interesse for meg, og virker mer interesser i andre damer, (i mitt perspektiv iallfall)

fikk meg et sjokk i dag da jeg så va de jeg følger på Instagram gjord, da jeg lo til han å spurte om han syntes en dame hadde fine pupper i det jeg viste han et bilde av en dame i undertøy han hadde likt, dette var ment som en spøk da vi brukte og prate om både kvinner og menns kropper før..

Min samboer ble kjempe sint, og har oppført seg rart siden..(nesten ikke pratet med meg)

Hva kan dette bety? og hva burde jeg gjøre?

For meg er det helt greit at han ser på Andre, men ble litt paff da han hadde likt 7 bilde av en gammel venninne i undertøy..

Og veldig paff over reaksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann,

Jeg å min samboer fikk vår første datter for 3 månder siden..

Etter dette har jeg vært full av strekkmerker, og slapp hud..

Partner virker til og ha mistet lite interesse for meg, og virker mer interesser i andre damer, (i mitt perspektiv iallfall)

fikk meg et sjokk i dag da jeg så va de jeg følger på Instagram gjord, da jeg lo til han å spurte om han syntes en dame hadde fine pupper i det jeg viste han et bilde av en dame i undertøy han hadde likt, dette var ment som en spøk da vi brukte og prate om både kvinner og menns kropper før..

Min samboer ble kjempe sint, og har oppført seg rart siden..(nesten ikke pratet med meg)

Hva kan dette bety? og hva burde jeg gjøre?

For meg er det helt greit at han ser på Andre, men ble litt paff da han hadde likt 7 bilde av en gammel venninne i undertøy..

Og veldig paff over reaksjonen.

Hei.

 

Her vil jeg anbefale deg å sette deg ned å snakke med ham. Spør han hvordan han har det og fortell at du har merket at han oppfører seg annerledes. Spør hvorfor han reagerte som han gjorde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...