Gå til innhold

Hvorfor ignorer forumamsvarlig å svare på spørsmål direkte til hennne på ris&ros siden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det ny forumpolitikk å ignorere kritiske spørsmål fra brukere?



Anonymous poster hash: 42b64...4ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sommer, og ikke helt umulig at noen kan ha ferie...



Anonymous poster hash: 41fc4...424
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnieropptatt

15 juni ble det stilt et kritisk spm. 24 eller 25 juni svarte hun meg i en pm. Der nevnte hun ikke ferie, men de er i en fase der de skal finne ut hvordan arbeidstimer skal fordeles og at forumansvarlig kanskje vil få en annen rolle enn det vi er vant med.

 

Nå er jo vi vant med at forumansvarlig svarer oss. Og når vi får svar er de ikke frekke og lite informative.

Jeg vet ikke hva som kreves av forumansvarlig "bak kulissene", hvor mange timer som blir lagt ned på DIB/BIM. Men jeg vet at det ikke tar evigheter å svare på kritikken som har kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller ikke holdbart om ansvarliges ferie gjør at ingen er ansvarlig. Slik drives ikke et seriøst nettsted.

Forøvrig er det tydeligvis bare deg hun har svart, Minnieropptatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er heller ikke holdbart om ansvarliges ferie gjør at ingen er ansvarlig. Slik drives ikke et seriøst nettsted.

Forøvrig er det tydeligvis bare deg hun har svart, Minnieropptatt.

Hun har tydeligvis ikke ferie, hun var pålogget i går, og dagen før. Hun har ikke svart meg heller. Det inngir ikke mye respekt for moderatorene dette desverre

 

Anonymous poster hash: 08b40...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hun har tydeligvis ikke ferie, hun var pålogget i går, og dagen før. Hun har ikke svart meg heller. Det inngir ikke mye respekt for moderatorene dette desverre

 

Anonymous poster hash: 08b40...222

 

Ikke skyt moderatorene, forumansvarlig Ina RS er adskilt fra de frivillige moderatorene og admin Sommerfuggel.

 

Anonymous poster hash: a6fee...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke skyt moderatorene, forumansvarlig Ina RS er adskilt fra de frivillige moderatorene og admin Sommerfuggel.

 

Anonymous poster hash: a6fee...a0a

 

Jeg mente ikke å skyte moderatorene eller admin overhodet. Kritikken er ikke til noen av dem. Det er bare så synd for de, for det reflekterer jo over på de og.

 

Anonymous poster hash: 08b40...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et utbrudd av Dib allergi på toppen kanskje?

 

Anonymous poster hash: 15e20...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget for eierene med å holde denne siden åpen er å tjene mest mulig penger. Mest mulig annonseinntekter og minst mulig utgifter til ansatte mm. Jo mer vi krangler og klager jo mer tjener de. Det eneste som vil være alvorlig var om vi sluttet å bruke siden eller at annonsørene ikke ville assosieres med den. Da ville de slutte å tjene penger.

 

Anonymous poster hash: f9414...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta dere en bolle og gå ut i det flotte sommerværet, dere! :) Dere er blitt altfor opphengt i et forum på nettet. Livet er det som skjer mens dere sitter her inne og sturer fordi admin ikke svarer dere med en gang.



Anonymous poster hash: a4837...a1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansatt_Egmont

Hei,

 

Beklager at flere føler seg oversett. Det er ikke vår intensjon. Jeg forsøker å svare på konkrete spørsmål, der jeg kan, her på Ris og Ros. Som nevnt her vil endringer i Egmont Publishing også medføre endringer på dette forumet, for eksempel hva gjelder kapasitet herfra. Vi prioriterer å ha et så velfungerende moderatorteam som mulig. Derfor setter vi også pris på tilbakemeldinger om tekniske problemer.

 

Moderatorene gjør ellers en stor innsats for å forvalte forumet på en god måte. Generelt oppfordrer vi til å rapportere det dere eventuelt reagerer på.

 

Hilsen Ina RS

Forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...