Gå til innhold

The Kardashians; hvem er din favoritt og hvorfor?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min favoritt er Kourtney, fordi hun er en slående vakker, tøff og morsom flerbarnsmor :)



Anonymous poster hash: 31978...74b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kim, fordi hun er så rolig og bestemt! og fordi hu ruuuler sine bulker og big butt! :D



Anonymous poster hash: 87ae1...d6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Khloe herlig ærlig og sterk dame

Absolutt khloe ❤️ Digger den dama fram topp til tå

 

Anonymous poster hash: 7570d...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kendall! Hun har personlighet som ligner mest på min, litt mer tilbaketrukket og alvorlig enn de andre. Også synes jeg hun virker oppegående og smart, i tillegg til at hun er helt vanvittig vakker!! :)

 

Liker de andre også da, de har alle mange fine egenskaper.. Kourtney er nok min favoritt nr 2 :)

 

Anonymous poster hash: dee59...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim! Tøff dame som tør å si hva hun mener, også synes jeg hun er penest. 😊 Kourtney synes jeg virker litt dum, stakkar. Og Khloe virker sur og full av seg selv. Ellers synes jeg Kris er utrolig kul. ☺️ De to yngste har jeg ikke så mye mening om egentlig, er litt anonyme.

 

Anonymous poster hash: a49a3...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker kanskje moren best, sett ut fra underholdningsnivå, dama er jo fullstendig sprø.

Ellers så må det være den yngste? Er hun det? Hun lange (langt er relativt, men lengst av søstrene;))som er modell? Hun virker rolig og jordnær, en smule litt mer normal enn de andre :)

 

Anonymous poster hash: e8bc4...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Min favoritt er Kourtney, fordi hun er en slående vakker, tøff og morsom flerbarnsmor :)

 

Anonymous poster hash: 31978...74b

 

Hun er jo den værste! uff, hun er IKKE fotogen at all, hun er RAR, og snakker ikke. Bare kommer med kleine glis. Skjønner godt hvorfor Scott ble gal. Det går jo ikke ann å være i forrhold med henne. Hun viser jo INGEN FØLELSER! 

 

(Scott er jo også en tulling- sier ikke at han er drømmemannen)  Men det er få som er så innadvent, følelsesløs og rar som Kourtney. 

 

Anonymous poster hash: c9311...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Kim og Kendal best. Kim fordi hun er profesjonell, rolig, sterk, bestemt, vakker, morsom, har den herligste latteren og "ekte". Men hun er litt vell full av seg selv til tider (selfiebok?! Really?!) :P

 

Kendal fordi hun er den mest jordnære av dem alle, den naturligste, den peneste og den av de som tørr å være seg selv og si meningene sine uten å komme med kleine glis. Hun tørr å vise følelser! :) 

 

 

 

Khloe likte jeg best før. Men synes hun bare har blitt rar (hun har blitt mye penere med årene, men det er personligheten hennes som er rar) Hun virker egentlig ganske usikker, hun virker veldig vanskelig å prate med. Også takler jeg ikke dette ducklip opplegget hennes!  Også er hun veldig klein når hun skal snakke "alvorlig". Hun takler det ikke, og kommer med kleine glis. 

 

Kylie er et kapittel for seg selv. Liker henne bare ikke. Enormt opptatt av utseende og seg selv. Fulgte henne litt på insta, men måtte bare slette henne. Det ble aaltfor mange meningsløse videoer kun av henne som stirrer ut i lufta med trutmunn. Jises :P 

 

 



Anonymous poster hash: c9311...b46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Min favoritt er Kourtney, fordi hun er en slående vakker, tøff og morsom flerbarnsmor :)

 

Anonymous poster hash: 31978...74b

Enig med deg. Min favoritt 💕 flink mor. Liker sunn mat laget fra bunnen av :) hun virker ikke så oppmerksomhetsyk , som hennes søstre.

Virkelig ei god familie dame som er vakker i tillegg 👍👍

 

 

Anonymous poster hash: 88631...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg liker Kim og Kendal best. Kim fordi hun er profesjonell, rolig, sterk, bestemt, vakker, morsom, har den herligste latteren og "ekte". Men hun er litt vell full av seg selv til tider (selfiebok?! Really?!) :P

 

Kendal fordi hun er den mest jordnære av dem alle, den naturligste, den peneste og den av de som tørr å være seg selv og si meningene sine uten å komme med kleine glis. Hun tørr å vise følelser! :)

 

 

 

Khloe likte jeg best før. Men synes hun bare har blitt rar (hun har blitt mye penere med årene, men det er personligheten hennes som er rar) Hun virker egentlig ganske usikker, hun virker veldig vanskelig å prate med. Også takler jeg ikke dette ducklip opplegget hennes!  Også er hun veldig klein når hun skal snakke "alvorlig". Hun takler det ikke, og kommer med kleine glis. 

 

Kylie er et kapittel for seg selv. Liker henne bare ikke. Enormt opptatt av utseende og seg selv. Fulgte henne litt på insta, men måtte bare slette henne. Det ble aaltfor mange meningsløse videoer kun av henne som stirrer ut i lufta med trutmunn. Jises :P

 

 

 

Anonymous poster hash: c9311...b46

 

Glemte jo Kourtney! Hun er veldig søt i serien, men finnes ikke fotogen. Hun virker også å være vanskelig å prate med. Innadvent og følelsesløs. Tror hun sliter en del psykisk- men holder det inne. Hun var en dårlig kjæreste for Scott. Selv om hun "holdt" ut med alt driten hans, så var hun ikke snill med han uansett. Følelsesløs og kald. 

Liker ikke henne heller særlig godt... Men av de alle så er det nok Kourtney, Kendall og Kim jeg hadde passet best med som venn i virkeligheten :) 

 

Anonymous poster hash: c9311...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før var det Khloe, men i takt med at hun ble penere ble personligheten dårligere. Nå har jeg henne litt i halsen kjenner jeg.

Kourtney har jeg respekt for som mamma, men synes ikke hun har mye å by på ellers.

Tror nok jeg liker Kendall best, hun virker mest ærlig og ikke så full av seg selv som de andre. 



Anonymous poster hash: 4480b...f25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Khloe var min favoritt før. Hun var ærlig, jordnær, morsom og ikke redd for å drite seg ut. Nå er hun blitt mer diva.

 

Nå er Kendall favoritten! Virker som en god person.

 

Kourtney og Kim er bare "Like..totally..like i mean.. Oh my god.. Like.."

Ingen dybde!

 

Kylie er på vei i samme stup!

 

Anonymous poster hash: c9ad5...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Min favoritt er Kourtney, fordi hun er en slående vakker, tøff og morsom flerbarnsmor :)

 

Anonymous poster hash: 31978...74b

 

 

 

min også :) eneste jeg føler er oppgående av de :) digger henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før var det Khloe, fordi hun fremsto som ekte og hun skilte seg ut fra resten av gjengen. Nå er hun jo så operert at hun omtrent ikke kan smile..

 

Nå er det Kourtney som er min favoritt:) Hun er mye mer naturlig enn de andre, ikke like pr-kåt og oppmerksomhetssyk og virker som en god mor.

 

Anonymous poster hash: 796a9...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere som "digger" disse totalt blåste damene? Blir så oppgitt over at noen bryr seg om denne familien overhode! 



Anonymous poster hash: 68320...410
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor gamle er dere som "digger" disse totalt blåste damene? Blir så oppgitt over at noen bryr seg om denne familien overhode!

 

Anonymous poster hash: 68320...410

34! 👍🏼😃 Også ser jeg på Skam også! 😉

 

 

Anonymous poster hash: a49a3...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caitlyn! Konge undrholdning å se den transformasjonen!

 

Anonymous poster hash: 6519c...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...