Gå til innhold

Hjelp 😱


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en som er utrolig mye sint og i dag ga han meg en skikkelig fik.Han satt da på fanget å gråt (tulle/trass gråt) og jeg forsøkte å trøste han. han har utrolig dårlig impuls kontroll og ble mer sint å ga meg så en lusing som smalt. Jeg satte han fra meg i sofan,tok opp baby og gikk. Han fulgte etter meg å sa jeg dyttet han. Laget et h.... Og han er på hikste stadiet. Er klart han er sliten etter en uke i bhg. Og jeg vet også at det sikkert er et rop om å bli "sett" akkurat i dag var det litt vanskelig da jeg var alene med begge to. Men nå sitter jeg med såååå dårlig samvittighet fordi jeg ikke klarer å hjelpe han med å mestre sinne sitt!!flere som har veldig utagerende barn?

 

Anonymous poster hash: 03043...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har ikke utagerende barn selv, men av andre grunner var jeg på et Circle of security-kurs via helsestasjonen. Der var det bl.a. andre foreldre med utagerende barn. Jeg vil anbefale Circle of security, jeg synes det hjelper for å kunne gi barna det viktigste de (og vi) trenger, og da blir det også lettere å kunne se nyansene i ev. flere utfordringer. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...