Gå til innhold

Ny og håpefull


En til hadde vært flott

Anbefalte innlegg

Hei hei :-)

 

Da kommer visst jeg smygende inn her.

Har to flotte gutter fra før, og hadde vel egentlig slått meg til ro med at mannen ikke ønsket flere barn.... Så ble det litt snakk hjemme, og vips - time er bestilt hos gynekologen :danse:  Spiralen fjernes nå i begynnelsen av mars!!!

Så nå håper jeg noen egg fortsatt er klare til tross for at 36 år er rett rundt hjørnet :rolleyes:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennande! :-) Eg blei også med i denne "klubben" for ikkje så lenge sidan. ;-) Får håpe 36 (eg blir 37 seinare i år) ikkje viser seg å vere for seint for ein tredjemann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte berre sei at eg no merka at eg nok har hatt ein gammal konto her-for eg trudde eg logga meg inn som Solbaer79 no,men ser at det kom opp nokon anna då eg skreiv innlegg over!Men "ei lita tulle født 31.01.11" er altså Solbaer79 no ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :) Vi begynte å prøve i oktober, og håper den snart sitter nå! Har også to fra før og ble nettopp 36. Liker å høre at det er flere som er like "gamle" som vil ha flere barn 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Jeg blir også 37 år i år, og prøver nå. Ble gravid i september, men den endte i en MA i desember. Var kommet til uke 12, men embryoet var da uke 9+5. Begynte på p-piller igjen da for å unngå å bli gravid for raskt. Sluttet med p-piller i januar, så nå er det full prøving. Men jeg går med angst for å miste igjen. Har 2 friske svangerskap bak meg, men det er 17 og 15 år siden. Kjenner ei som er 40 år som er gravid nå....så det er håp:) Synes forøvrig dette er grusomt. Stresser vel litt med alderen, men legen sier jeg fortsatt er ung og har enda mange år på meg å få barn igjen. Så får tenke sånn da. 

Håper dere lykkes. SKriv her igjen og fortell :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...