Gå til innhold

Pinemeg syk igjen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Poden fylte ett år nylig og går ikke i Bhg. Han har vært så mye forkjølet og syk siden han var 11 mnd at jeg aner ikke hva jeg skal gjøre? Nå sist så hadde han feber i 5 dager i strekk med forkjølelse, frisk i 3 dager og på'n igjen med feber og slapphet idag...igjen! Hadde litt rar utslett på låret som etterhvert idag ble mindre. Hadde tilfeldigvis 1 års kontroll og legen på helsestasjonen mente det var virus og at han surklet litt i halsen og rød i ørene stakkars men hverken hun eller pappaen har lyst å gi antibiotika.

Og som om dette ikke var nok, stakkars liten har fått så mye jeksler og er nå på gang igjen med to tenner til nede og har det da vondt. Han har snart 13 tenner og er kun tolv mnd!

 

Storesøstrene på 3 og 6 hadde begge mono de siste 7 mnd og mellomste går i Bhg og har vært litt småsyk men fin nå. Begge jentene er mandeloperert og drenbarn.

 

Kan det være så uskyldig som at han bare blir lett syk?

Har egentlig lyst til å ta blodprøve men pappaen mener det bare er tull og at unger blir syke bare.

 

Noen andre med syke små konstant?

 

Anonymous poster hash: f025a...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gutten min var mer syk enn i bhg fra han var 11 mnd til 1,5 år. Det var ene forkjølelsen, ørebetennelser, februar, oppkast og virus etter det andre. Inn på sykehuset I en uke også pga rs-virus og ikke fikk I seg vann og næring..siden da har vi (bank I bordet) kun hatt 3 små runder med feber og forkjølelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...