Gå til innhold

Dere på rundt 30 år +, hva slags jeans eller bukser bruker dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke finne noe jeg vil gå i. Pr idag har jeg bare Sub Culture, bukser med mange lommer og bittelitt løs passform. Men jeg trenger desperat nye bukser. Og finner ikke noe. Det er jo veldig mange trange bukser, men da må man bruke en genser lang nok til å dekke rompa da eller? Den er jo ikke akkurat "fit" lenger.. Jeg har forøvrig en avslappet stil. Liker jordfarger. Så, eksempler på bukser dere bruker og hvordan dere bruker dem (lange el korte topper feks) mottas med stor takk!



Anonymous poster hash: 5acb4...d9d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har to par favorittjeans, og de har jeg kjøpt på Freequent nå nylig. Har mye fint der synes jeg. 



Anonymous poster hash: 6a12d...083
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme problem, men er like mye magen som må dekkes, den henger enten over eller blir skvisa så det gjør vondt



Anonymous poster hash: 2b1c4...97c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har samme problem, men er like mye magen som må dekkes, den henger enten over eller blir skvisa så det gjør vondt

 

Anonymous poster hash: 2b1c4...97c

 

 

Ja, det også selvsagt. 

 

Anonymous poster hash: 5acb4...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir mest Levis og 5 unit. Har et par please og, men ikke så veldig gla i dem.

 

Anonymous poster hash: 1ed47...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har et par fra Floyd. Veldig god. Tettsittende, med stretch. Høy nok i livet til at en kan "stappe" magen nedi.

 

Anonymous poster hash: 106e7...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter mye på buksene mine, så jeg har lært av mine feil. Acnejeansen satt bra, men fikk hull på kneet etter kort tid. Kun bukser fra Kappahl med høyt liv på meg så lenge jeg har småbarn i hus.

 

Anonymous poster hash: 23fe2...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange bukser fra Floyd. De sitter stramt men er stretch så behagelig å gå i. Finnes i flere farger. Har to sorte,en mørkeblå, beige,samt flere jordfarger. Bruker alt fra dressjakke til bluse og pengenser over.

 

Anonymous poster hash: 741c7...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad i denne modellen fra G-Star, har 3 forskjellige farger http://www.jeans.ch/en/Women/Jeans/G-Star/G-Star-Lynn/G-Star-Lynn-Jeans-Skinny-dark-aged.html

Ellers har jeg litt forskjellige stretchtjeans, og noen Nudie.

 

Anonymous poster hash: ff6eb...d48

Den var veldig fin 😊 Kan den kjøpes på butikk eller kun på nettet?

 

Anonymous poster hash: 3bcef...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker bare treggings pga stor og slapp mage hele tden (ikke gravid). De har strikk i livet. Har bluse/genser som dekker i alle fall deler av rumpa (for at de skal dekke magen også)

 

Anonymous poster hash: ceb3b...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Veldig glad i denne modellen fra G-Star, har 3 forskjellige farger http://www.jeans.ch/en/Women/Jeans/G-Star/G-Star-Lynn/G-Star-Lynn-Jeans-Skinny-dark-aged.html

Ellers har jeg litt forskjellige stretchtjeans, og noen Nudie.

 

Anonymous poster hash: ff6eb...d48

Den var veldig fin 😊 Kan den kjøpes på butikk eller kun på nettet?

 

Anonymous poster hash: 3bcef...66b

Kan kjøpes i butikker, men jeg bestiller fra Ellos, ofte tilbud.

 

Anonymous poster hash: ff6eb...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Veldig glad i denne modellen fra G-Star, har 3 forskjellige farger http://www.jeans.ch/en/Women/Jeans/G-Star/G-Star-Lynn/G-Star-Lynn-Jeans-Skinny-dark-aged.html

Ellers har jeg litt forskjellige stretchtjeans, og noen Nudie.

 

Anonymous poster hash: ff6eb...d48

Den var veldig fin 😊 Kan den kjøpes på butikk eller kun på nettet?

 

Anonymous poster hash: 3bcef...66b

Kan kjøpes i butikker, men jeg bestiller fra Ellos, ofte tilbud.

 

Anonymous poster hash: ff6eb...d48

Takk 😊

 

Anonymous poster hash: 3bcef...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun floyd bukser her. Den med 4 knapper. Sitter som et skudd ☺️ Vask den på håndvaskprogram/ull med milo. Holder i evigheter! Kunne ikke valgt noen andre igjen.

 

Anonymous poster hash: 4e224...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeansen som passer meg bra er de fra Vero Moda! Jeg har litt stor mage og veldig slanke bein. I andre butikker er jeansen for løse på beina eller så får jeg ikke igjen buksesmekken

 

Anonymous poster hash: 9389e...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går kun Lindex bootcut jeans :) Dem holder seg godt selv etter mange vask år etter år.

 

Anonymous poster hash: 768b8...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har falt for Filippa K sine slimfit med ganske normalt liv men får stappet magen inn under. Sitter bra og god kvalitet. Ellers er jeg også svak for Mos Mosh sine, har mange modeller som!

 

Anonymous poster hash: a886d...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter selv, men nå har jeg to fra vero moda, de med glidelåsen bak. Jeg bruker bare korte topper til, for jeg har stor sprett rompe, og slank midje. Så lange topper over, får bare meg til å se feit ut.

 

Men jeg sliter med bukser, da jeg har kraftige lår, veldig stor rompe, veldig svai rygg, og smal midje. Først må jeg finne en høy nok bukse, så rompa får god nok plass. Men da er den gjerne akkurat passe på magen, men jeg kan få plass til en person til bak.



Anonymous poster hash: 8bbe9...2e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som de fleste bruker sånne trange jeans altså. Jeg fikk kjøpt meg to boyfriend-jeans nå, veldig spent på hvordan de er når jeg får dem i posten!



Anonymous poster hash: 5acb4...d9d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...