Gå til innhold

et barn,vil ha flere,gubben nekter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei jeg er en dame på snart 37 .har en liten nydelig gutt på 17 mnd som er alt for meg.jeg har pco og trodde ikke jeg kunne få barn,,,så ble det en gledelig overraskelse..

meeeeen.....så trenger jeg noen tilbakemeldinger fra dere der ute...

 

jeg er nå snart 37 som sagt...jeg har kun et barn,jeg ønsker flere,min samboer nekter....

han er 47...jeg blir frustrert...trodde dette var "drømmen"å få slå seg til ro,men nå er jeg i et dilemma,

jeg ønsker flere barn i alle fall to til...så hva gjør jeg...vil ikke bryte opp for min sønn,min samboer vil ikke ha flere...min samboer nekter for at vi skal dra fra hverandre...noe jeg egentlig vil,men ikke helt tørr...tenker jo på guttungen ....men samtidig forstår jeg han også,men klokka tikker å jeg har ikke mye tid nå

 

om dere er fordømmende trenger dere ikke svare,tar kun i mot seriøse og reflekterte svar.

 

på forhånd takk

 



Anonymous poster hash: 41bcb...b9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

jeg har ikke så mye råd å komme med ifht det med å få flere barn, men om du egentlig vil gå fra samboeren er det aldri rett å bli for barnet sin skyld syns jeg. De merker og senser at ting ikke er som det skal og om dere klarer å oppføre dere som voksne og fordele samvær på en ordentlig måte kan det i mange tilfeller være bedre å gå fra hverandre, også for barnet sin skyld. 

 

Vanskelig situasjon, men du må tenke på dine egne ønsker og behov. 



Anonymous poster hash: 71fff...0c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Om du vil ut av forholdet, vil antageligvis den trangen bare bli større og større.
Du kan vente noen år, men hvordan det vil ende høres ganske forutbestemt ut, syntes jeg.
Bakdelen er at om du venter noen år, så har fort tiden for å få barn løpt fra deg, så kanskje det er bedre å hoppe i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok gått dersom slike uenigheter var tilstede......Du kan få barn til du sikkert er over 45.  Min bror fikk et ultimatum og ga etter. Kanskje prøve det? Uff, jeg er litt sånn både og på dette for jeg vet ikke hans forklaring. Har du spurt ham hva som er grunnen til dette? For hvis grunnen er at han mener dere ikke passer sammen, er jo svaret gitt? Han kanjo også ha andre fornuftige årsaker som du ikke kjenner til? Jeg har notert meg at han ikke ønsker samlivsbrudd men synes allikevel at han bør forklare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...