Gå til innhold

Noen andre som vil være med her inne....? ;)


MaybeAgain

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg følger! Har foreløpig beregnet termin 30. August, så er der også. Får se hva ultralyd beregner når vi kommer så langt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 1. september - men mulig den blir forandret til 31. august etter første legebesøk som er på fredag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! 😊 Fikk positiv test i dag, foreløpig termindato er 29. september, så kan hende jeg havner over i oktober 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreløpig er termin 30. september, men har mista de 2 siste gangene så tør ikke helt håpe enda at det skal gå rette veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig er termin 30. september, men har mista de 2 siste gangene så tør ikke helt håpe enda at det skal gå rette veien.

 

Krysser fingre og tær! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Foreløpig er termin 30. september, men har mista de 2 siste gangene så tør ikke helt håpe enda at det skal gå rette veien.

 

Krysser fingre og tær! :blomst:

Tusen takk :) Foreløpig svært lite symptomer, men ny test i dag som var mye kraftigere enn for to dager siden må jo love godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker på vei i dag, og termin i starten av september :) håper det holder hele veien denne gangen, i fjor mistet jeg 2 ganger, 12 og 16 uker på vei. Satser på at alle gode ting er 3 :)

 

Jeg har masse symptomer; trøtt og sliten, mye ligament-smerter, mye kvalm og vonde pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i slutten av september. 5+0 i dag, så fortsatt veldig tidlig. Vår første graviditet, krysser fingrene for at alt går bra første gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har fått termin fra legen som nå er 5. september :-) Var på ultralyd i uke 8 og hørte hjertet som banket og fikk se en liten mini baby på skjermen!! :-) Er nå 10+6 og håper alt går bra denne gangen!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreløpig termin 17. September :D  Hjertet slår og alt star bra til.. sånn bortsett fra formen da. Makan til kvalme og oppkast.

 

Noen fra Bergen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! 

 

Foreløpig termin er 6.september! Er 12+1 i dag og har første kontroll hos lege om 2 dager :D GLEDER MEG!!!!!! Dette er første gangen jeg er gravid og sett bort i fra en heftig kvalme så er det som om det er julaften hver dag! Glder meg til vi nå skal begynne å fortelle det til folk! Noen få har fått vist om det allerede, men stort sett har vi holdt det for oss selv til nå. Hvordan har dere gjort det? Er det noen som har fortalt det alt eller venter dere til første trimester er overstått? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig termin 17. September :D  Hjertet slår og alt star bra til.. sånn bortsett fra formen da. Makan til kvalme og oppkast.

 

Noen fra Bergen? :)

Jeg bor i Bergen!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Hei! Sjokkerende nr 4 på vei! Ikke planlagt og sjokk har ikke lagt seg enda, men ungen kommer og er selvfølgelig like velkommen som de andre(men nå får gubben klippe strengen!😂) Har gutter 07, 08, 15 og nå er er (sikkert) gutt nr 4 forventet 28. September. Takk og lov for at vi akkurat har bygd på huset😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...