Gå til innhold

Hvor er sammen?


Mamma_til_2

Anbefalte innlegg

Husker denne siden som var ett lys i en hektisk hverdag, man kunne spy ut hva man ville og få konstruktive tilbakemeldinger ris og ros, mange hyggelige kvinner som alltid forsto når man var irritert på verden ( les mann)

Hadde man hage spm så var her noen sjeler med grønne fingrer som hjalp med en gang! kaker og baking hadde noen alltid ett svar på og en super og god oppskrift vanket om rette personer leste!

 

Jeg savner den gode gamle krangle, kom tilbake!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Det døde ut fordi det ble mulig å unngå alle som bare tilfredsstilte kikker-impulsene sine. Når tråder hadde tjue svar men flere tusen visninger, og man fikk opptil flere tilfeller av at anonyme brukte info fra denne siden til å angripe på anonymforum, var det mer attraktivt å finne en annen skjermet lekeplass, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig leit at det ble sånn, jeg savner også gamle krangle, men det ble som luten sier, dessverre. Jeg hadde vel håpet at det skulle gå og holde liv i begge, men den ene har fortrengt den andre dessverre.

Det var noe helt eget med krangle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så nå at dere har vart her inne, det er så koselig selv om jeg og så at jeg har glemt ett ord i overskriften😊

Men hva skal man gjøre med kikkermentaliteten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...