Gå til innhold

Kontakt med mannens eksfamilie


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min mann har stadig besøk av sin eksfamilie og jeg kjenner jeg sliter med dette. Det være seg eks svoger, eks svigerinne og eks svigerforeldre. Jeg synes det er ubehagelig at de til dukker opp på kaffebesøk og de får meg til å føle meg liten og som en evig toer. Jeg synes det ikke er naturlig å ha de på besøk, jeg har sagt i fra til min mann, men han velger å ignorere mine følelser. Jeg sa sist gang at jeg ville ha beskjed neste gang noen skulle komme slik at jeg fikk mulighet til å dra bort. Dette ignorerte mannen min. Føler han tråkker på meg og mine følelser. Er jeg helt urimelig når jeg synes det er unaturlig med kaffebesøk av eksfamilie? Han har et barn med eksen. Eksen kommer aldri på besøk, det er kun familien hennes. Har dere mye besøk av de og synes du det er helt greit?

 

Anonymous poster hash: ce6af...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Dette synes jeg mannen din må respektere. Du har ikke takket ja til kontakt med hele bøtteballetten, og det at du i det minste skal ha muligheten til å vite om det bør være et minimum. Samtidig er den positiv side av denne saken også - nemlig at ekssvigerfamilien fortsatt ønsker å opprettholde et godt forhold til han/dere, til tross for bruddet, og det syns jeg dere bør forsøke å verdsette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det tenker jeg også, at det er positivtat han har kontakt med dem, det er jo tross alt familien til barna hans, men selfølgeli man kan modere det,nå vet jeg ikke hvor mye de er på besøk da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det unaturlig? Det må da være positivt at de har kontakt i forhold til barnet. Husk at eksen er eks for en grunn. Det er deg han er med nå.

 

Anonymous poster hash: ef025...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Alle skal være så super positive til kontakt med x familie! Nå har vi lite av det her, og det er jeg faen meg glad for!

Jeg er høflig og grei, vi møtes da barnet blir levert/hentet (dette går begge veier, både min og hans xfamilie). Vi har ingen problemer med hverandre, men det er faktisk over og ut, vi skal også lage plass til å starte en ny familie oppi dette.

Hadde mannen min gitt sin xfamilie mer oppmerksomhet en min hadde jeg gitt han et ultimatum!

 

 

Anonymous poster hash: b16da...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Men hva er best for barnet?

Jeg er på besøk hos barnas mor, er med å besøker fpreldrene hennes, sammen med far og barna, de kommer hit...d er en ting jeg er takknemlig for når d kommer til min mor, å d er at vi hadde så go kontakt med både pappa og familien hans. For jeg har sett konsekvensene av d motsatte og d unner jeg ingen barn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Så lenge man oppfører seg ovenfor hverandre når man må, ikke snakker drit om xer ovenfor barna. Så ser jeg ikke hvorfor folk absolutt må leke "one big happy Family".

Å dra inn xfamilie er bare å gjøre ting mer komlisert en nødvendig.

Jeg vil kjøre over xen hans med en veivals hver gang hun smyger seg innpå mannen min for å gi han en klem.

 

Anonymous poster hash: b16da...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...