Gå til innhold

Lite visst jeg om hva jeg måtte gjennom


Utålmodigemeg

Anbefalte innlegg

Utålmodigemeg er blitt til tålmodigemeg. Snart 1 års prøvetid er blitt til 4 SA OG 1 MA. 3 i uke 8 og 2 i uke 5. Utrolig å vondt det gjør. Andre som har opplevd å mist 5 ganger? Fins det noe håp liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes alltid håp❤️

Jeg er nå gravid for femte gang, i uke 20. Har hatt tre MA'er (uke 10,12 og 7) og en fødsel i uke 27 som endte dårlig...

Vi har valgt ivf privat for å utelukke flere tidlige aborter pga dårlig kvalitet på embryoer. Vi har ikke fått noe diagnoser eller funnet noe feil med oss, og de sier at vi mest sansynlig til slutt hadde fått det til på egen hånd. Men det kunne tatt mange år og gitt mye sorg på veien...

 

Jeg vet dermed dessverre veldig godt hvordan du har det! Det er veldig vondt! Jeg håper du ikke gir opp håpet❤️

Hvis du gir opp blir det i hvert fall ikke barn... Men jeg kan råde deg til å finne deg en god lege og en dyktig gynokolog, flinke folk som vil hjelpe betyr alt i en sånn prosess! Men du blir kanskje fulgt godt opp?

 

Det er også lov å skjerme seg litt fra omverdenen og facebook og alle lykkelige gravide der ute... Det gjør det jo ikke noe bedre... Ta vare på deg selv og stå på! Da kommer belønningen til slutt! I hvert fall håper jeg det❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk!! Masse lykke til med babyen din <3 jeg får veldig god oppfølging, å skal til min tredje utredning nå. Er vel bare motløs nå :-( å føler alt er så urettferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...