Gå til innhold

Må sende 8 mnd baby i barnehage... :(


MayPandora

Anbefalte innlegg

jeg er alenemor til to barn, en på 4 år og en baby på 4 månder. Er nødt til å begynne på skole på høsten, kun en dag i uken og varer 2 timer så jeg må sende babyen min på 8 månder på barnehagen til søsteren hans 3 timer hver tirsdager...

hvis jeg venter til han blir over 1 år mister jeg støtten til utdannelsen og muligheten til å få bra jobb i framtiden. 

er jeg dårlig mor hvis jeg sender han i barnehage så tidlig?

fullammer han, men han pleier å ha 3-4 timer mellom hver amming og han har godt sovehjerte, sover mye og gråter sjeldent. stakar lille gutt, vil egentlig ikke. Men samtidig vil bli ferdig med utdannelse slik at jeg får en bra jobb å kan tilby dem alt de har lyst på og kan være stolte av moren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tror jeg skal gå helt fint :) det er ikke så lenge om gangen, og han har søstera si der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I bhg jeg jobber har vi fått inn babyer ned til 6 mnd. Ingen drømmesituasjon for foreldrene, men det går som regel helt greit. Noen timer en gang i uken går nok helt fint skal du se. Klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er veldig i mot å sende babyer i bhg. Men, i ditt tilfelle forstår jeg det. Hvis det er slik at du ikke kan få noen til å passe han den dagen. Det er jo viktig for barna dine at du får en utdannelse. Og det er ikke slik at han skal være der hver dag. Det går nok fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en flott mor som står på og skaffer deg en utdanning! Du gir barna dine økonomisk trygghet, og er et forbilde for dem å leve opp til! En dag i barnehagen eller to, går helt fint. Husk at i mange land et det vanlig å sende små babyer på 3-4 måneder i barnehagen eller overlate dem til dagmamma. Det blir folk av dem og! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

tar nettstudier i stedet så kan være hjemme med han heldigvis <3 men takk for to fine svar <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...