Gå til innhold

Noen ganger så angrer jeg meg...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så sykt mye på at jeg involverte meg med en som har barn fra før. Jeg elsker ste dattere min, og vi har en kjempegod tone sammen! Men det "forholdet" som mannen har med eksen holder på å gjøre meg fullstendig gal! De kan ikke samarbeide i det hele tatt! Jeg og sambo har nå vært sammen i 6 år, og har to barn sammen. Datteren hans er nå 15. Helt siden jeg traff ham, har det vært fullstendig overkjøring fra eksens side. Sambo bare sier ja ja og ok og greit jeg komme hver eneste gang det er noe. Vi har fremdeles til gode å kunne bestemme når vi kan dra på ferie, for vi må vente til hun har bestemt seg for hva hun skal. Vi har, inntil i fjor sommer, ikke fått tatt med datteren hans på ferie. Og da vi endelig fikk lov, fikk vi ikke dra 14 dager, for det ble for lenge! Nå er vi på an igjen.... i år har vi ikke råd til å reise før på høsten (etter skolestart), og får ikke lov å søke henne ut av skolen. Og mannen tør ikke si imot. Han sitter der som en idiot og sier ok! Nå er det like før jeg pakker tingene til meg og ungene og drar. Jeg vil ikke, jeg elsker mannen og datteren hans, men dette orker jeg ikke mer! Er det noen som har noen lignende erfaringen? Råd? Ett eller annet? Hilsen fortvilet ste mamma 😯😯

 

Anonymous poster hash: 08afd...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å som jeg skjønner deg!!!!

Jeg elsker min kjæreste over alt på denne jord, men opplever det samme som deg!!!

Ikke nekting av ferie, men det å aldri sette ned foten!!!

Han er så konfliktsky med eksen sin at det går utover vårt forhold... alt bare fordi "det ikke gjør han noe" å hoppe når hun sier hopp!

Bare nå i januar fikk jeg han til å slutte å låne bort bilen og låne og gi henne penger!

Nå hun ikke har hatt råd til å betale regningene sine fordi hun har brukt sine penger på falske negler, falske øyevipper, dyre merkeklær ol. sender hun bilder av regningen sine og ber han om hjelp... og han har betalt fordi "han har råd til det" som han sier og ønsker ikke konflikter fordi det går utover samarbeidet om dems 2 felles barn!

De har delt foreldreomsorg og delt bosted 50% og nå har hun byttet adresse på barna og flyttet til en annen kommune.... nå har min kjæreste spurt meg 2 ganger om vi skal flytte til kommunen hun har flyttet til for å slippe å gå til en advokat!

Det er vanskelig å måtte forholde seg til gale, syke ekser! De er et ekstremt støymoment i et forhold.... jeg har hele tiden tenkt: "hold øyene på ballen og fokuser om målet" og bare la hu holde på.... men det blir for mye å takle!! For å ikke snakke om manglende respekt for meg... som skal være hans fremtid, hans kjæreste, hans bestevenn og ledsager.... og når man da føler seg som annenprioritering og at man alltid skal tilpasse seg hans fortid.... ja... det er en vond følelse!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...