Gå til innhold

Tips til seng til 2,5-åring


Apple80

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å tenke på å skifte ut sprinkelsengen med barneseng, men det er så mange å velge i! Han har et ganske lite rom, så det bør være en seng man kan justere lengden på kanskje.. Også kan det hende han må dele rommet med et søsken etterhvert, så jeg har tenkt litt på en høy seng som man kunne plassert en sprinkelseng under, men det føles litt voldsomt/risikabelt å gå fra sprinkelseng til høy seng...? Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Følger denne.

Trenger tips til praktisk barneseng :) gjerne vokseseng med sånn sengekant så barnet ikke ruller ut på natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hadde ikke turd å plassere min 2-åring i en høy seng, for hun sover veldig urolig. Men det finnes noen voksesenger på IKEA, dersom du vil justere lengden. Selv har jeg en vanlig barneseng som heter Kritter fra IKEA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Min er snart tre og har de siste månedene sovet uten den ene veggen på sprinkelsengen sin for å øve på stor seng. Gått strålende.

Planen er å kjøpe den hvite dagsengen fra IKEA som man kan dra ut til dobbeltseng og som har tre oppbevaringsskuffer under (husker ikke navnet på sengen).

Dette fordi vi trenger gjesteseng, det blir kjekt med overnatting når hun blir større og da har hun gjesteseng i sin egen seng og den har oppbevaringsplass.

Så trenger vi ikke kjøpe enda en ny seng når hun vokser ut av juniorsengen siden hun går direkte over i voksenseng

 

Anonymous poster hash: 7767c...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
  • 11 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...