Gå til innhold

Hva skjedde på BIM DINBAby 14.september 2010.


Kaviar88

Anbefalte innlegg

Det lurer jeg på. Nysgjerrig som jeg er. Ble sittende og kikke nedover medlemslisten for å se hvor fantasifulle folk er med nickvalg og så at det er sykt mange som står med null innlegg og når jeg ser nærmere så er alle disse registrert 14.sept 2010. På nøyaktig samme klokkeslett!!!

(Ja her har vi fritidsproblemer....)

 

Men hvorfor det? Var det noe spesielt den dagen? Dere som har vært her lenge? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hanne Mari

Hei

Jeg må innrømme at jeg ikke vet helt, men det som kan ha skjedd er at det har vært en stor oppgradering av forumet den dagen. Jeg vet at forumet på Kvinneguiden, som ligner på dette, hadde det, og da skjedde det en feil som gjorde at alle som var registrert før denne datoen plustelig ble registrert som medlemmer i 1970 - altså LENGE før internett fantes. 

 

Det kan være en lignende ting som er skjedd her, at forumet bare har tilbakestilt datoen og alle gamle brukere plutselig får samme dato.

 

Hanne Mari, forumansvarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, sikkert noe slikt ja. Takk for svar :) da fikk jeg roet tankene litt.;) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var datoen da nytt system kom her og de brukerne som ikke har vært aktive / skrevet noe etter den datoen står registrert slik.



Anonymous poster hash: 0cfd0...51e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei

Jeg må innrømme at jeg ikke vet helt, men det som kan ha skjedd er at det har vært en stor oppgradering av forumet den dagen. Jeg vet at forumet på Kvinneguiden, som ligner på dette, hadde det, og da skjedde det en feil som gjorde at alle som var registrert før denne datoen plustelig ble registrert som medlemmer i 1970 - altså LENGE før internett fantes. 

 

Det kan være en lignende ting som er skjedd her, at forumet bare har tilbakestilt datoen og alle gamle brukere plutselig får samme dato.

 

Hanne Mari, forumansvarlig.

Apranett, forløperen til Internett ble etablert på 1960 tallet og epostadresse ble skapt helt i starten på 1970 tallet.

 

Anonymous poster hash: a2f97...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hanne Mari

 

Hei

Jeg må innrømme at jeg ikke vet helt, men det som kan ha skjedd er at det har vært en stor oppgradering av forumet den dagen. Jeg vet at forumet på Kvinneguiden, som ligner på dette, hadde det, og da skjedde det en feil som gjorde at alle som var registrert før denne datoen plustelig ble registrert som medlemmer i 1970 - altså LENGE før internett fantes. 

 

Det kan være en lignende ting som er skjedd her, at forumet bare har tilbakestilt datoen og alle gamle brukere plutselig får samme dato.

 

Hanne Mari, forumansvarlig.

Apranett, forløperen til Internett ble etablert på 1960 tallet og epostadresse ble skapt helt i starten på 1970 tallet.

 

Anonymous poster hash: a2f97...15c

 

 

Joda, såklart du har rett, og jeg vurderte å skrive "LENGE før internett fungerte som i dag" eller "før vanlige folk hadde tilgang til internett". Men regna med det kom fram av konteksten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...