Gå til innhold

Noen som kune tenkt seg selskap på ferie?


NinaBorla

Anbefalte innlegg

Jeg er 32 år, har ei jente på 3 år. 

Pga sykdom hos mannen min er det ikke alltid så lett å få reist hele familien. 

Jeg søker derfor andre som gjerne kunne tenkt seg og blitt kjent med meg og bli med på ferie om vi får det til.  Er åpen for flere forslag:) 

Er bare litt stusselig å dra helt alene, uten andre voksne. 

 

Ta gjerne kontakt:)

 

Edit: obs, skal stå kunne i overskriften:)

Endret av NinaBorla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har også en mann som ikke er alltid i form. Jeg har en 3år gammel sønn og jeg vil gjerne ha selskap for en helgetur, kanskje badeland eller liknende i Norge eller langhelg i utlandet. Hadde det vært noe for deg? Jeg er forresten 33år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Hei! Jeg har en datter på 6 mnd., er selv 36 år, og elsker å reise på tur. Samboeren elsker det dessverre ikke like mye... :)

 

Hvilken type reiser ville du vurdert? Jeg er glad i sol/strand, turer til fots/på sykkel, byferie (bør være en litt eksotisk/spennende by), "oppdagelsesreise" etc. etc., men det er vel ikke alt det passer like godt å ta med barn på :P

 

Har en del erfaring som "globetrotter" fra tidligere, og har også reist mye alene, men da uten barn. Blir gjerne med å teste ut litt reising med vesla om du er interessert, men helst til litt sånn "ufarlige" steder, hvor det ikke er stor sannsynlighet for å bli kidnappet og ranet og slikt (!) Har du noe erfaring fra tidligere med å reise med småbarn?

 

Dette ble et litt langt innlegg, men ta gjerne kontakt om dette kan høres spennende ut, så kan vi jo diskutere litt!

 

(Vi bor i Vestfold, slik at de mest aktuelle flyplasser for avreise vil for oss være Torp og Gardermoen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...