Gå til innhold

Vil gjerne passe et barn (sammen med min sønn 1år) fra Skillebekk/Vika/Frogner i Oslo


pusugle

Anbefalte innlegg

Min sønn venter på plass i Betha Thorsen Kanvas barnehage sammen med storesøsteren sin i august. Har du et barn på rundt et år som gjerne vil ha noen å leke med noen dager i uken, så du kan jobbe eller gjøre andre ting? 

Jeg vil kun passe et barn fast (i tillegg til min egen sønn) hjemme hos meg. 

I tillegg til at noen ekstra kroner kommer godt med når man har permisjon uten lønn, så ser jeg at sønnen min gjerne vil være sammen med andre barn, og jeg tror det hadde vært hyggelig for ham å bli kjent med en fast lekekamerat. Vi deltar på åpen barnehage og andre aktiviteter der man møter andre barn i Oslo. Jeg vil også gjerne ta med ditt barn ut på ting, i tillegg til å leke inne hos meg og på lekeplassen. 

Jeg er 35 år, og veldig glad i barn. I tillegg til min sønn på snart 13 mnd, som jeg er hjemme med nå, har jeg en datter på snart 4 år som går i barnehage. Jeg vil gjerne være en så god mamma som mulig, leser mye pedagogikk og oppdragelseslitteratur og liker å finne på kreative aktiviteter sammen med barna.

KAN OGSÅ TA KORTERE BARNEVAKTOPPDRAG (Hjemme hos meg). 

Jeg vil gjerne komme i kontakt med andre foreldre med barn på samme alder som bor i nærheten, så ta gjerne kontakt om du bare vil bli kjent med noen for playdates ol. også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...