Gå til innhold

Det var en gang en giftering..


Villbringebringebær

Anbefalte innlegg

...som sporløst forsvant! Så spurte mannen hvorfor jeg ikke har på min giftering og spør om jeg har glemt den igjen hos elskeren min (som vi begge vet jeg ikke har) og han spurte mer og masse om hvor den var og hvorfor den ikke var på plass og jeg svarte som usant var at den jo den er på rens!!

 

RENS? Kunne like gjerne sagt den var stand-in i kjendisbryllup!!

 

Han så rart på meg og gikk tilbake i snekkerboden sin..

 

Hvor er den hen da tro? Vet ikle hvor lenge giftering på rens vil fungere som cover-up...

 

Så nå sitter jeg her å krangler med meg selv fordi jeg ille kan fatte hvor den er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje dumt svar, mem når hadde du den sist? Då kan du i det minste eliminere ut dagane forut. Så må du tenke over kva du har gjort på etter dette tidspunktet og i kva situasjonar det evt har vore logisk å ta av seg ringen. F.eks situasjonar der ringen kan vere farlig, ikkje er lov å bruke (jobb?) etc. Eg hovnar ofte opp om natta, så tek den av i halvsøvne også ender den av og til bak nattbordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lett bak sengen, på badet og kjøkken.

 

Kan ikke huske å ha tatt den av meg,

Men det må jeg ha gjort... For den er ikke så løs at

Den bare detter av..

Hadde den på onsdag for da drev mannen min å så på den og vi snakket litt om den.

 

Nå sover han ved siden av meg i sofaen og jeg ser Hodejegerne, skal sette sporing på den når jeg finner den igjen ;)

 

Kan den rett og slett ha sunket i fredslilje jorden da jeg tok kvelertak altså? Ja den er mulig bitter den planten der på relativt labert stell..

 

Takk for råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor har jeg små antikke skåler, (et saltkar i sølv i vinduskarmen på kjøkkenet, et eggeglass på badet) sånn at jeg vet hvor jeg legger ringene mine når jeg tar dem av. Ellers kan jeg risikere å legge dem hvor som helst. For jeg tar dem jo av når jeg vasker hendene og når jeg lager mat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet den igjen!

Eller nei rettere sagt fått den igjen, mannen hadde tatt den, gravert den sendt den på noe diamantpusse greier og ga den igjen igår fordi DA hadde det gått 10 år siden vi møttes. (Den datoen husket ikke jeg, jeg forholder meg til bryllupsdagen)

 

Han er ganske søt! Og alt for flink til å holde på hemmeligheter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvordan forklarte du ham at du hadde sagt du hadde den på rens? Tihi😊 Så kjempekoselig gjort av ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan forklarte du ham at du hadde sagt du hadde den på rens? Tihi😊 Så kjempekoselig gjort av ham!

Jeg sa jeg var fanget i et sinn fullt av akutt panikkangst og tok første og beste forklaring som poppet opp av mine rare go to forklaringer...

 

Sykest er at han da bare "å ja så bra da" uten å vike en mine, og han pleier alltid er når han VET jeg lyver. Jeg er totalt ubrukelig på løgn.

 

Veldig romantisk der han kom med den og en flaske bobler der jeg satt i joggebukser, ubarberte legger og ammebh (bruker det iblant fordi det er digg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...