Gå til innhold

Hadde dere betalt for tarot lesning?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har et lite spm, er veldig usikker på noe jeg vurderer sterkt akkurat nå. Jeg har lagt / lest tarot kort i flere år nå, er også klarsynt. Jeg har fått veldig gode tilbakemeldinger fra de som jeg har lest av.

Nå pleide jeg å gjøre det gratis, men at jeg er uten jobb for tiden og har lite innkomst tenker jeg på å kanskje ta betalt for dette. Ca 100 kr pr lesning (ca 30 min eller 3 spm). Men jeg tenker at det kanskje er utrolig egoistisk av meg siden jeg anser mine evner som en gave. Og jeg elsker å hjelpe andre men har opplevd at mange utnytter meg også, og det tar mye energi fra meg. Nå tenker jeg at jeg kanskje kunne gjort det til en liten jobb, jeg vet ikke hvordan jeg går fram helt. Men lurer på om dere hadde betalt 100kr hvis dere var intrressert i en lesning hvis dere har behov for lesning eller tenker dere at de er egoistisk av meg å ta betalt for dette?  Jeg vet jo mangen gjør dette for pengenes skyld... Jeg vil ikke bli oppfattet på den måten..



Anonymous poster hash: c4e62...b36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg hadde ikke betalt for det.

- Men så er jeg skeptisk til folk som tar penge for slikt.

Uansett, om du virkelig har veldig behov for inntekten da er dette bedre enn så mange andre desperate ting folk gjør for å få tak i penge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk betaler glatt 500-700 kr timen for dette (vet noen som driver med det), så om du i en vanskelig periode tar 100 kr for en halvtime, så bør ingen stusse på det. Du bruker av tiden din og bruker den på dem, ser dem, ofte er det det folk trenger.

 

Så 100 kr kan du ta med god samvittighet.



Anonymous poster hash: 0eb42...878
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Hvorfor skal du ikke kunne ta betalt for det?

Det er jo de som er interessert i slike ting du skal hjelpe, ikke skeptikerne.

Jeg syns det blir feil å jobbe gratis, men jeg syns også man skal opptre ryddig og ikke jobbe svart heller.

Når jeg har jobbet med terapi, healing, veiledning mm så har jeg tatt 500 kr for 60 min og det er underpris i forhold til hva mange andre tar.

Jeg har investert mye tid, penger mm for å ta en utdanning innen alternativ terapi mm og jeg har jobbet masse gratis for å få erfaring, men det er ikke noe poeng i å jobbe gratis for evig og alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke giddet å høre på tullet med mindre du betalte meg over 300,- pr time.

 

Anonymous poster hash: f6a23...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke giddet å høre på tullet med mindre du betalte meg over 300,- pr time.

 

Anonymous poster hash: f6a23...78e

 

Men da hadde du heller ikke frivillig oppsøk og bedt om slik hjelp. De som tror og som finner mening i det står fritt til å gjøre det, ingen som gidder tvinge deg :) La folk få tro på hva de vil :)

 

Anonymous poster hash: 0eb42...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!<br /><br />Jeg synes du kan ta betalt- med god samvittighet!<br />Det er nemlig helt frivillig å oppsøke noen som driver med alternative ting.<br />For hundre kroner, vil heller ingen føle seg snytt om svarene/tolkningen ikke blir som de håpte på.<br />De betaler for din tid, ditt engasjement og tolkning.<br />Samme som jeg ikke kan jobbe gratis for alle fordi om jeg er frisør og har saks...

 

Anonymous poster hash: 53e5f...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri betalt for det, nei. Dette er ikke noe jeg tror på.

 

Jeg ser likevel ikke noe galt i at du tar betalt for det, men sørg for å gjøre det ordentlig slik at du betaler skatt og jobber hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men så tror jeg ikke på det heller. Om du kan tjene penger så hvorfor ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler gjerne 100 Kr for å bli lest i 30 min. Send meg gjerne pm 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler gjerne 100 Kr for å bli lest i 30 min. Send meg gjerne pm

Send meg gjerne en pm om du kan anbefale henne etter lesning :) 

 

Det tar mye tid å legge tarot kort! Så du kan ta betalt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg betaler gjerne 100 Kr for å bli lest i 30 min. Send meg gjerne pm

Send meg gjerne en pm om du kan anbefale henne etter lesning :)

 

Det tar mye tid å legge tarot kort! Så du kan ta betalt ja.

Det skal jeg gjøre om jeg hører noe fra henne 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å elge en slik tjeneste er like ille som å selge medisiner du vet ikke virker og bare satse på at folk blir bedre av plaseboeffekten.

 

Anonymous poster hash: f6a23...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du, HI?

Jeg ønsker å bestille hos deg...



Anonymous poster hash: 3ff2b...ea0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...