Gå til innhold

Dere som har barn som går på strattera, hvor ang tid tok det før dere merket at tablettene begynte og virke ?


3 i april

Anbefalte innlegg

Sønnen min på 7år begynte med strattera 22 desember, han gikk på medikinet før dette. Men han får gå på medikinet i tillegg til strattera pga av utagerende adferd. Men tablettene har enda ikke begynt og virke, når kan vi forvente at medisinen skal begynne og virke ? Jeg vet at Strattera bruker rundt 3 mnd før de skal virke opptimalt, men at vi mest sansynlig ville se endringer før dette,

 

Noen med erfaring ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi brukte vel bortimot to uker tror jeg, men det er jo vanlig at det kan gå alt fra 6-8 uker før du ser noe. Vi har samme kombinasjon som dere. Her virker ikke Strattera på annet enn humørsvingningene / utagerende atferd, vi må nok fortsette å kombinere for det tar ingenting på konsentrasjon eller hyperaktivitet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har legen tatt bort strattera pga at gutten vår ble enda mer utagerende og aggressiv enn det han er til vanlig. Legen mente at dette var en av bivirkninger av denne medisinen. Så nå skal vi prøve på conserta fra vinterferien sammen med rispedal. Noe som vil roe han ned. Gutten vår er aggressiv og utagerende når virkningen av medisiner er ute av kroppen. Så derfor vil legen prøve ut rispedal. Dessuten sliter han veldig med og sove og kan lett gå 24 timer uten søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...