Gå til innhold

Baby Jogger City Elite, noen som har erfaringer å dele?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen der ute som har prøvd/eier en City Elite? Vurderer sterkt denne vognen da den har alt vi ønsker oss. Dette blir vogn nr 2, har Emmaljunga fra før, så det blir bare sportsdelen som blir tatt i bruk :) Mini er 5 mnd :) Noen med erfaringer fra denne vogna?

 

 



Anonymous poster hash: e3b51...da8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen der ute som har prøvd/eier en City Elite? Vurderer sterkt denne vognen da den har alt vi ønsker oss. Dette blir vogn nr 2, har Emmaljunga fra før, så det blir bare sportsdelen som blir tatt i bruk :) Mini er 5 mnd :) Noen med erfaringer fra denne vogna?   Anonymous poster hash: e3b51...da8

Jeg har hatt den. Veldig god vogn, enkel å slå sammen,blir relativt liten sammenslått, har romslige liggemål slik at den kan brukes lenge, stor god kalesje, kjekt med hevbart fotbrett (svært få trehjulinger som har dette). Har egentlig bare godord å si om den, men jeg opplevde at den veltet med datteren min i en gang og ble naturligvis veldig skremt av det. Det skjedde inne i en butikk, hun var utålmodig og satt å lente seg fremover sålangt selen lot henne bøye seg, hun fikk tak i et stativ med varer og klarte da å dra hele vognen over ende. Dette hadde ikke gått om vognen hadde hatt 4 hjul, det ene svingbare fremhjulet gjør vognen mere sårbar for å tippe fremover/sidelengs. Så vær alltid veldig obs på det! Gikk helt fint med jenta mi, mamman ble mest redd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Super vogn, har begynt å bruke sportdelen nå nettopp (min er 6 mnd). Kan klart anbefales.

Det eneste negative jeg kommer på i farta er at den ikke er like myk i dempingene som Simo er (men så er også Simo best etter min mening for de minste). Altså merker jeg forskjell på det når baby skal rugges i søvn. Likevel ikke noe stort problem, denne vil jeg garantert bli veldig fornøyd med når poden vokser ennå mer til og vil opp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...