Gå til innhold

Trenger hjelp! Angående bleieslutt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sønnen min (blir 4 i april) har ikke vært interessert i bleieslutt. Vi har prøvd flere ganger og nå er det lenge siden vi har snakka om det. Men i går kveld ville han ha av bleia og på med boxer. Kjempe bra, og han tissa ett par gonger på do før og etter kveldsmat. Han ville heller ikke ha bleie på natta. Vi lot han så klart gå uten og var spente på hvordan det kom til å gå (han pleier ha tunge bleier på morgenen). Han var på do ca. 20 ganger før han roa seg, og han sov godt hele natten. Jeg vekka han kl. 07 i dag og tok han med på do med en gang. Han var helt tørr, men ville ikke på do. Det endte med at han hadde 3 uhell på en halv time. Pga at han er i barnehagen i dag måtte han få på seg bleie igjen. Han fekk ros for at han hadde vært tørr. Hva burde jeg gjort og hvordan går jeg frem nå?



Anonymous poster hash: f28f3...1bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også en sønn (han er 5 nå) var 4 år når vi slutte med bleien på dagen, som var lik din, men vi kjøpte inn 2 potter, en til badet og en til å ha ved sengen. Vi kjøpte også inn pottebok tl han + viste han masse filmer som ligger på youtube som viser barn som sitter på toalettet. + at far satt på do med han, til slutte så ble han vant til det. Vi purra også på barnehagen, de har vært kjempe flinke.
Han kuttet ut toalettsete for barn for når han var 4.5 år.

Gi han tid??



Anonymous poster hash: 27cec...2fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...