Gå til innhold

Gutt 20 med litt selvtillitproblemer


Swashylicious

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg sliter litt med selvtilliten i sengen, dette grunnet at jeg føler at jentene ikke kjenner penisen min når jeg er inne i dem. Den er 16-17 cm lang, 12,5cm omkrets rett ved penishodet og 14,5cm omkrets halveis og ned til roten. Det er da jeg lurer på, hvor er kvinner mest følsom i vaginaen? Føler de mest av penishodet og rundt der eller ved roten? Forklar gjerne.

 

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg sliter litt med selvtilliten i sengen, dette grunnet at jeg føler at jentene ikke kjenner penisen min når jeg er inne i dem. Den er 16-17 cm lang, 12,5cm omkrets rett ved penishodet og 14,5cm omkrets halveis og ned til roten. Det er da jeg lurer på, hvor er kvinner mest følsom i vaginaen? Føler de mest av penishodet og rundt der eller ved roten? Forklar gjerne.

 

Tusen takk!

Hei! Jeg tror vel det er mange forskjellige oppfatninger om dette, om jeg sammenligner min følelse med det mine beste venninner forteller. Før kunne jeg føle mest ytterst i skjeden og ved inngangen, nå har dette forandret seg slik at for min del har jeg mer følelse innover. Det avhenger jo sikkert om din er rett eller buet også, og på samboer er det motsatt slik at størst omkrets har kragen bak på hodet. Det jeg tror du skal tenke mer på er at sex er noe hele mennesket, altså gutten og jenta har, og for at det skal fungere best så må hjernen spille på lag. Jeg tenkte litt som deg etter jeg fikk min førstefødte fordi det var uvant, var nummen og tørrere enn før, og ikke så jeg likedan ut der nede heller. Men når samboer forsikrer meg om at han elsker meg fordi jeg er mamma til våre nå 2 velskapte barn, uansett om jeg ser slik eller sånn ut "der", så ofrer jeg ikke det en tanke lenger. Derimot, om jeg skulle starte på nytt nå med en ny gutt, da tror jeg at jeg hadde kviet meg for å la det siste lille tøystykket falle. Du har da en normal størrelse, og har du også normal følelse så lev heller i troen på at jenta også har det når dere har sex. Håper det her kan hjelpe deg på bedre tanker, og husk carpe diem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

du kan jo teste analt, det kjennes XD

 

å kunne bruke utstyret riktig er viktigere enn størrelsen. varrier stillinger, la henne ri, du komme bakfra mens hun ligger med beina samlet, misjonær med beina henns på skuldrene dine. og ikke glem å stimulere klitoris. oralt er også godt... 

 

heller en mann med lite utstyr som kan gjøre det godt ellers, en en med stort som bare stanger i vei.

og 16cm er det faktisk litt størrelse på. husk at veien til orgasme er ofte heller å trigge den mentale biten. så forspill og trigging av hjernen er viktigere enn selve penetreringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Jeg synes pikken din høres helt perfekt ut. Du må ikke ta alt ansvaret for at hun ikke kjenner deg. Kanskje hun bør ta noen øvelser for å stramme opp.

 

Men vis litt selvtilitt. Og misjonærstilling er ikke en veldig god stiling. Om hun ikke har det strameste underlive bør hun kanskje heller samle bena og bli tatt bakfra.

 

Anonymous poster hash: ef464...4d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...