Gå til innhold

Hjelp vogn. Tilbud nå.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vurderte å kjøpe bugaboo Buffalo. Men nå har mimmis salg og mountain buggy urban jungel med bilstol, adapter og bare virker som et supert kjøp. Ser også på brio britax go, men må da kjøpe ekstra hjul for terreng. Noen som har erfaring med disse vognene??

 

Anonymous poster hash: 7eb33...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skulle selvsagt stå bilstol med base, ikke bare;)

 

Urban jungle er en god vogn det, en av de mest populære sportsvognene på markedet de siste årene fakstisk. Men det er viktig å huske på at denne ikke er vendbar, dvs at når barnet vokser ut av (den litt lille) bagen ved 4mnd alder så må barnet ligge i en relativt åpen sportsdel vendt fra den som triller. Dette har ikke jeg vært komfortabel med så har ventet med slike vogner til barna mine har vært 1-2år.

 

Brio Go er en genial vogn. Mye fordi man kan bytte hjulene etter ulikt underlag og bruk, men også fordi: den er lett og liten sammenlagt, har romslig lett bag som er lett å bære med seg, romslig sittedel med lang liggelengde slik at den kan brukes ut vognperioden, genial handlekurv og kjempe god kalesje på sportsdelen som ikke trenger ekstra solskjerm. En av mine favoritter :)

 

Bugaboo buffalo er ikke like funksjonell syns jeg, den har noen elementer som trekker veldig ned. Blant annet: null fjæring i understellet, litt liten sittedel uten regulerbart fotbrett slik at barnet blir sittende med bena hengende nedover bestandig, litt kronglette handlekurv, stor sammenlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...