Gå til innhold

Når begynte dere å få cravings og hva var det ?


♥MammanTilEnPrinsesse♥

Anbefalte innlegg

Blir litt nyskjerrig for jeg er nå 3 mnd på vei å har ikke fått noen enda :( venter fortsatt på at det skal komme :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror faktisk at de som får cravings er i mindretall, så d er ikke sikkert du får noe... :)

 

Har fire barn, med nr.2 hadde jeg cravings i EN uke (kan knapt kalles craving), men MÅTTE ha seibiff med løk til middag og riskrem til dessert hver eneste dag! Like greit at mannen var i Nordsjøen.. ;)

 

Med nr.3 hadde jeg en kort periode der jeg måtte ha Japp :)

 

Anonymous poster hash: 472e8...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke hvilke uke det begynte, men med begge mine barn så måtte jeg har isbiter, fulle glass med bare isbiter å tygge, å sitron vann, kall det heller sitron med litt vann i:) nå er jeg gravid med tredje mann i uke 18 å har ikke fått noe enda :) men isbiter å sitron måtte jeg ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid for tredje gang, og med de to andre fikk jeg dilla på helmelk og brødskive med pris mot slutten av svangerskapet. Det kommer vel denne gangen og, men jeg skal begrense meg litt, da helmelk er ganske så kaloririkt. Men godt var det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ovidia

Prim, ikke pris. ;)

 

Pris som i snuspris hadde vært vel sært og litt ille. Fikk meg til å trekke på smilebåndet ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Prim, ikke pris. ;)

 

 

Pris som i snuspris hadde vært vel sært og litt ille. Fikk meg til å trekke på smilebåndet ;)

Hahahaha! Ja, fysj! Neida, ingen fare, det var bare pålegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Jeg fikk cravings før jeg fikk positiv test. Jeg koblet det forsåvidt ikke til graviditet før testen, hadde så innmari lyst på suppe hele tiden. Det var samme hva slags suppe, så lenge det var flytende. Har fortsatt samme craving nå når jeg straks er 22 uker på vei :) Utover det så er det iste med masse isbiter i som er tingen og varme rundstykker med jordbærsyltetøy... og jeg liker ikke engang jordbærsyltetøy ! I tilegg har jeg veldig lyst på løk som er stekt i stekepanne, men jeg liker ikke løk heller :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...