Gå til innhold

Hvor mye har dere på konto når jula ringer inn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her har vi 10 000 igjen når vi er ferdig med alt. Mye mat i huset, men litt trengs jo til den 12 januar.

 

Hva er vanlig å ha..?



Anonymous poster hash: cd5aa...f34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Kommer an på hvilke kontoer du mener.

Totalt har vi vel over 200 000 kr nå.

 

Anonymous poster hash: d0c66...2ad

Blæ

 

 

Anonymous poster hash: e29c8...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 3000 totalt frem til 12 januar :-/ uten mat men skal bort i jula .. (Bensin etc kommer jo da)

 

Anonymous poster hash: 742bd...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200 - 300 når alt er ferdig tenker jeg. Masse masse mat, gaver, pynt, røyk og regninger betalt. Men begge to får penger igjen 5 januar så skal nok klare oss. :)

 

Anonymous poster hash: 78a97...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har vel 100 kr eller noe,men 500 i lommeboka,men har handlet alle julgavene og har mat frem til 2 januar,så klarer meg bra da, kjøpt alt jeg trenger og må ha, så da har jeg 600 + barnetrygd fra 2 januar,så da blir det ingen problem her :) har det frem til den 12.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte brukskonto..

 

Føler vi har mye, men ble betuttet da en kollega nevnte i forbifarten at de hadde 30 000 igjen :/

 

Hi



Anonymous poster hash: cd5aa...f34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som min kollega er representativ da, men alt går uansett. Glad penger ikke betyr så all verdens. Huset er fullt av mat selv om det ikke er den aller dyreste i år.

 

Hi



Anonymous poster hash: cd5aa...f34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel 100 kr eller noe,men 500 i lommeboka,men har handlet alle julgavene og har mat frem til 2 januar,så klarer meg bra da, kjøpt alt jeg trenger og må ha, så da har jeg 600 + barnetrygd fra 2 januar,så da blir det ingen problem her :) har det frem til den 12.1

 

Barnetrygd 2 januar ? Mener du bidrag siden barnetrygd har kommet alt?:)

 

 

Anonymous poster hash: 742bd...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mere enn nok. Har en feit sparekonto, men den ønsker jeg ikke å bruke. Har også en regningskonto med litt til overs, og så lønns og brukskontoen min, og den er det vel ca 5000kr på da kanskje.

 

Jeg bruker aldri opp lønna mi, jeg spArer hver mnd. Har gjort det siden jeg var lita. Sparte når jeg var student også.

 

Nå har jeg faktisk ikke kjøpt inn noe julestæsj. Bruker det vi har. Penger spart. :)

 

Anonymous poster hash: f41c3...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vel ca. 3000 kr. når alle gaver og slikt er kjøpt. Slipper billig unna med maten i år.

Så få samboer lønn i romjulen. Så det går nok bra.

 

Anonymous poster hash: 201b5...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå står det 13.000 på regningskontoen,11.000 på matkontoen, 4.000 på min personkonto og 3.000 på min reservekonto.

 

På felleskontoen står det ca 50.000 og på mannens personkonto aner jeg ikke.

 

 

 

Anonymous poster hash: a63b0...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

har vel 100 kr eller noe,men 500 i lommeboka,men har handlet alle julgavene og har mat frem til 2 januar,så klarer meg bra da, kjøpt alt jeg trenger og må ha, så da har jeg 600 + barnetrygd fra 2 januar,så da blir det ingen problem her :) har det frem til den 12.1

 

Barnetrygd 2 januar ? Mener du bidrag siden barnetrygd har kommet alt? :)

 

 

Anonymous poster hash: 742bd...42e

 

 

vet barnetrygden har kommet,men trenger ikke bruke den før 2 januar, skrev det litt feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På brukskonto har jeg 1200 kr .Jula er tøff

 

Anonymous poster hash: 0d563...d0d

Helt enig : er ikke alle som har 20 000+ igjen. Og ja, jeg jobber også hardt :P

Klem til deg

 

Anonymous poster hash: 742bd...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt av gaver og mat etc er handlet inn og fikk lønn i dag, så har vell 60 tusen frem til neste lønning i jan.

Herlig å være tidlig ute :)

 

Anonymous poster hash: 6680e...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...