Gå til innhold

vekke gutten (1,5år) for febernedsettende?


supersnartmamma

Anbefalte innlegg

gutten min på nesten 18mnd har vært veldig dårlig i dag, han er normalt sett en veldig aktiv gutt men i dag har han bare sotte på fanget å komt med sutre lyder, å jeg målte feberen til 39.9 så gidde ibux mikstur, å så reiste på legevakten, var såvidt komt inn døren før de tok en liten blodprøve å vi ble videre sendt opp til barneklinikken, hvor de sa han hadde ørebetennelse og halsbetennelse, så fikk han mer ibux mikstur og vi ble sendt hjem, men glemte å spørre om jeg skal vekke han å gi han mer i løpet av natten eller om det ikke er nødvendig, feberen gikk ned etter han fikk medisin der oppe men den er på vei opp igjen nå. målte han til 38,1 nå når jeg sjekket han, så lurer veldig på om jeg bare skal la han sove eller eventuelt vekke han å gi i løpet av natten, 
kan foresten ikke gi stikkpille, de annbefalte det først der oppe, men han har sletehatt veldig mye problem med  magen å vært konstant forstoppet i alt for mange måneder nå. å har fått time på sykehuset for sjekk av det, men han har i allefall en rift i tarmen så vil ikke risikere å gi han stikkpille da jeg tror det gjør mer skade enn nødvendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...