Gå til innhold

Å...Skrev et laaangt innlegg her i går. Mon tro hvem som har spist det? Jeg trenger googlehjelp! Blomstre? Pliis?


amandine

Anbefalte innlegg

Blomstre! Først og fremst - så hyggelig med kaffedate!

Så - altså, her jeg sitter med en lite avbalansert  hoste og lungebetennelse og synes synd på meg selv spinner tankene.

En gang for veldig lenge siden, vi snakker sikkert 15 år, så jeg et bilde i et interiørblad (tror amerikansk og antikk-blad) av to lamper/kandelabre whatever. De sto på en peishylle i et ganske fasjonabelt hus, var antakelig av bronse, jeg gjetter 30-40 cm høye og formet som naturtro trær. De hadde bitte små matte lyspærer ytterst på grenene(som epler på et epletre, omtrent) og jeg har aldri kommet over dem. Det sto ingenting om hva/hvor i artikkelen, og jeg sparte bildet lenge i lommeboka, tok det frem med jevne mellomrom og googlet når google ble et tema. Altså vi snakker nok helt tilbake til slutten av 90-tallet, tenker jeg. 

Skulle jeg gjette ville jeg plassert dem tidsmessig til produksjon 1920-30. Jeg trenger letehjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å heisann! Takk for sist :)

 

Jeg er flittig student i dag med surfeforbud... Men i morgen, etter (forhåpentligvis) vel overstått dag på lab, DA skal jeg både surfe, lage adventstake og fullføre bildekalenderen. Så, hvis tiden strekker til så svinger jeg innom gågel også!

 

Bis morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomstre! Først og fremst - så hyggelig med kaffedate!

Så - altså, her jeg sitter med en lite avbalansert  hoste og lungebetennelse og synes synd på meg selv spinner tankene.

En gang for veldig lenge siden, vi snakker sikkert 15 år, så jeg et bilde i et interiørblad (tror amerikansk og antikk-blad) av to lamper/kandelabre whatever. De sto på en peishylle i et ganske fasjonabelt hus, var antakelig av bronse, jeg gjetter 30-40 cm høye og formet som naturtro trær. De hadde bitte små matte lyspærer ytterst på grenene(som epler på et epletre, omtrent) og jeg har aldri kommet over dem. Det sto ingenting om hva/hvor i artikkelen, og jeg sparte bildet lenge i lommeboka, tok det frem med jevne mellomrom og googlet når google ble et tema. Altså vi snakker nok helt tilbake til slutten av 90-tallet, tenker jeg. 

Skulle jeg gjette ville jeg plassert dem tidsmessig til produksjon 1920-30. Jeg trenger letehjelp!

Masse god bedring! Og masse medlidenhet. Lungebetennelse er au!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...