Gå til innhold

Pepper


Giss

Anbefalte innlegg

Fikk nesten sjokk.

Leste et sted at dette med julekakenes navne er et levn fra gammelt av. F eks er det jo ingen som har pepper i peppernøttene/pepperkakene lenger......

Hjelp! Det gjør jeg da!

Føler meg utgammel nå.....

Er jeg virkelig den eneste som bruker pepper i peppernøtter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lag de som du pleier og vær fornøyd så lenge de er gode :D :D

 

Har hørt så mange som klager på at det bare er ekte smør som er godt nok og melange lager ikke skikkelig mat.

Brukte bare melange før, og de skrøt ofte av maten jeg lagde og hvor god den var. De ble nesten litt overrasket når jeg i en annen sammenheng om at jeg brukte melange og at de ikke pleide å klage hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å ikke ha i 1kilo pepper! :D

 

Ift smak er visst smør best, men margarin skal ha bedre bakeegenskaper. De proffe bruker derfor en optimal blanding som jeg ikke husker i farta (ergo er jeg ikke proff...) 70% margarin?

 

Hilsen ikeapepperkakebakeren (huffda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å ikke ha i 1kilo pepper! :D

 

Ift smak er visst smør best, men margarin skal ha bedre bakeegenskaper. De proffe bruker derfor en optimal blanding som jeg ikke husker i farta (ergo er jeg ikke proff...) 70% margarin?

 

Hilsen ikeapepperkakebakeren (huffda)

Det er jo en helt vitenskap dette.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker smør fordi jeg syntes det smaker best. Men min pepperkakeoppskrift har faktisk ikke pepper i seg! Jeg stusset faktisk over det i dag da jeg skulle lage handleliste ifb med pepperkakebaking til helgen. Fra nå av skal jeg tilføye en dæsj pepper så de kan legitimeres som ekte pepperkaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...