Gå til innhold

Hjelp!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en gutt på 3 som er hos pappaen en gang i uka og annenhver helg. Pappaen har fått ny samboer og ho har en unge på 5 fra før. I det siste har gutten min blitt helt hysterisk om morgenen når han vet at det er samboeren til far som skal hente. Nekter å kle på seg, gråter og er lei seg og sint. Vil gjerne at jeg skal trøste han istede, men med en gang jeg nevner at vi må kle på han så han er klar for dagen så er det på igjen med hyling og skriking.

 

Han har også vært vanskelig å legge på kveldene i det siste og når jeg spør far hvordan det er å legge han der, får jeg til svar at det aldri er noe problem.

 

Nå har et familiemedlem av meg fått en sms med naboen om at han er drittlei av å høre den kvasse stemmen til samboeren til bf helle dagen. Kjefting fra morgen til kveld som ender med barnegråt. (Nå skal det sies at det har vært gnisninger mellom bf og naboen, men naboen er veldig glad i barn og jeg tror ikke han hadde løyet om noe slikt)

 

Jeg har sagt til bf at gutten ikke vil på besøk og lurer på hva som gjør dette, og om det ligger noe i den sms-en. Han nekter på at det er mye kjefting og sier det kan være fordi ungene må dele rom at gutten min ikke vil dit.

 

Hva skal jeg gjøre?!? Vil jo at gutten min skal ha det bra!

 

Anonymous poster hash: cc7e0...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ta en tur på familievernkontoret. Hør med de. kanskje invitere BF med på et møte der.

Be barnehagen om å observere gutten i barnehagen før og etter samvær med BF.

 

Sier gutten noe i barnehagen til de voksene er?



Anonymous poster hash: 8d19a...0b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...