Gå til innhold

Hva har skjedd med sideoppsettet her inne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det hopper frem og tilbake mellom kjempebreit og litt smalere, og når det blir smalere så kommer de forferdelig irriterende blinkende reklamene frem. Skal jeg slippe å se reklamene på sidene. så må jeg ha skriften så stor at jeg har problemer med å fokusere :(

Skal det være sånn, eller er det bare hos meg?



Anonymous poster hash: ca662...b97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Det hopper frem og tilbake mellom kjempebreit og litt smalere, og når det blir smalere så kommer de forferdelig irriterende blinkende reklamene frem. Skal jeg slippe å se reklamene på sidene. så må jeg ha skriften så stor at jeg har problemer med å fokusere :(

 

Hei, jeg har ikke opplevd noen slike problemer når jeg har testet. Kunne du gitt oss noen detaljer om hvilken enhet du er på og hvilken nettleser du bruker?

 

Eksempler på enhet: nettbrett, mobil, PC. Hvis det er nettbrett eller mobil, så vil jeg gjerne vite hva nettbrettet eller mobilen heter. 

 

Eksempler på nettlesere: Standardnettleseren på mobil/nettbrett, Safari, Chrome, Firefox, Opera eller Internet Explorer

 

Skjermbredden din kan også være interessant, hvis du vet det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Det hopper frem og tilbake mellom kjempebreit og litt smalere, og når det blir smalere så kommer de forferdelig irriterende blinkende reklamene frem. Skal jeg slippe å se reklamene på sidene. så må jeg ha skriften så stor at jeg har problemer med å fokusere :(

 

Hei, jeg har ikke opplevd noen slike problemer når jeg har testet. Kunne du gitt oss noen detaljer om hvilken enhet du er på og hvilken nettleser du bruker?

 

Eksempler på enhet: nettbrett, mobil, PC. Hvis det er nettbrett eller mobil, så vil jeg gjerne vite hva nettbrettet eller mobilen heter. 

 

Eksempler på nettlesere: Standardnettleseren på mobil/nettbrett, Safari, Chrome, Firefox, Opera eller Internet Explorer

 

Skjermbredden din kan også være interessant, hvis du vet det. :)

 

Jeg har pc og bruker firefox. Skjermbredden aner jeg ikke, men tror det er "vanlig" størrelse

 

Anonymous poster hash: ca662...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg hopper ikke teksten i bredde som HI i tråden beskriver. Men det er forferdelig irriterende at hver gang man trykker seg inn på en tråd eller til en temaside, så gjør sidene flere hopp. Ofte ett hopp på den siden jeg står i når jeg er i en tråd og f.eks. trykker meg til anonymforum. Når anonymforum gjør siden 2-3 nye hopp før øvre reklame kommer opp. Når jeg så scroller meg nedover for å se trådene, så blir det et visuelt "hopp" igjen når reklamene på sidene dukker opp. Og på toppen så er disse reklamene med bevegelige effekter. Totalt sett blir dette bare forferdelig slitsomt. Som jeg skrev i den andre tråden inne på ris og ros som sug lut opprettet, så blir dette så slitsomt at det vil redusere tiden jeg bruker her inne hvis det skal fortsette å være slik.

 

De veldig tydelig bevegelige reklamen er et forstyrrende element, det blir en stor irritasjon, og interessemessig så virker reklamene mot sin hensikt - jeg blir negativt innstilt til produktene fordi reklamen oppfattes som en stor irritasjon.

 

Håper dere kan se på dette.

 

Jeg bruker firefox, pc, vet ikke skjermbredden.



Anonymous poster hash: b362e...13b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hos meg hopper ikke teksten i bredde som HI i tråden beskriver. Men det er forferdelig irriterende at hver gang man trykker seg inn på en tråd eller til en temaside, så gjør sidene flere hopp. Ofte ett hopp på den siden jeg står i når jeg er i en tråd og f.eks. trykker meg til anonymforum. Når anonymforum gjør siden 2-3 nye hopp før øvre reklame kommer opp. Når jeg så scroller meg nedover for å se trådene, så blir det et visuelt "hopp" igjen når reklamene på sidene dukker opp. Og på toppen så er disse reklamene med bevegelige effekter. Totalt sett blir dette bare forferdelig slitsomt. Som jeg skrev i den andre tråden inne på ris og ros som sug lut opprettet, så blir dette så slitsomt at det vil redusere tiden jeg bruker her inne hvis det skal fortsette å være slik.

 

De veldig tydelig bevegelige reklamen er et forstyrrende element, det blir en stor irritasjon, og interessemessig så virker reklamene mot sin hensikt - jeg blir negativt innstilt til produktene fordi reklamen oppfattes som en stor irritasjon.

 

Håper dere kan se på dette.

 

Jeg bruker firefox, pc, vet ikke skjermbredden.

 

Anonymous poster hash: b362e...13b

 

Sånn er det for meg og. Du var bare litt flinkere til å forklare det enn meg

 

HI

 

Anonymous poster hash: ca662...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som bruker firefox kan laste ned adblock, så slipper dere reklame i det hele tatt :)

Det finnes sikkert for andre nettelesere og, men er nå firefox jeg bruker selv :) Den vil også stoppe sider fra å hente informasjon om hva dere gjør og hvilke andre sider dere er inne på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som bruker firefox kan laste ned adblock, så slipper dere reklame i det hele tatt :)

Det finnes sikkert for andre nettelesere og, men er nå firefox jeg bruker selv :) Den vil også stoppe sider fra å hente informasjon om hva dere gjør og hvilke andre sider dere er inne på :)

Link?

 

Anonymous poster hash: ca662...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går på høyre side, helt opp under krysset, så er det en liste hvor du kan velge add ons så søker du etter adblock plus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går på høyre side, helt opp under krysset, så er det en liste hvor du kan velge add ons så søker du etter adblock plus.

Er det denne :

 

Adblock Plus 2.6.6 ?

 

eller

 

Adblock Plus Pop-up Addon 0.9.2

 

Anonymous poster hash: ca662...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Om du går på høyre side, helt opp under krysset, så er det en liste hvor du kan velge add ons så søker du etter adblock plus.

Er det denne :

 

Adblock Plus 2.6.6 ?

 

eller

 

Adblock Plus Pop-up Addon 0.9.2

 

Anonymous poster hash: ca662...b97

 

Den første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Om du går på høyre side, helt opp under krysset, så er det en liste hvor du kan velge add ons så søker du etter adblock plus.

Er det denne :

 

Adblock Plus 2.6.6 ?

 

eller

 

Adblock Plus Pop-up Addon 0.9.2

 

Anonymous poster hash: ca662...b97

 

Den første :)

 

Takk for hjelpen :)

 

Anonymous poster hash: ca662...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sidene er dessuten blitt mye tregere siden omleggingen...

 

Anonymous poster hash: b362e...13b

 

Her og. Den jobber og jobber og jobber når jeg skifter side. Er ikke sånn på andre sider enn her på bim/dib

 

Hi

 

Anonymous poster hash: ca662...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei, jeg har ikke opplevd noen slike problemer når jeg har testet. Kunne du gitt oss noen detaljer om hvilken enhet du er på og hvilken nettleser du bruker?

 

Eksempler på enhet: nettbrett, mobil, PC. Hvis det er nettbrett eller mobil, så vil jeg gjerne vite hva nettbrettet eller mobilen heter. 

 

Eksempler på nettlesere: Standardnettleseren på mobil/nettbrett, Safari, Chrome, Firefox, Opera eller Internet Explorer

 

Skjermbredden din kan også være interessant, hvis du vet det. :)

 

 

Sidene er i tillegg til det jeg skrev i nr 4 i denne tråden blitt ekstremt trege etter omleggingen. Det tar ofte svært lang tid før ny side kommer opp og i tillegg kommer det stadig tidsavbrudd, at serveren ikke svarer i tide.

Har ingen problemer med andre sider.

 

Og sidene hopper like mye fremdeles...

 

Anonymous poster hash: b362e...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Sidene er dessuten blitt mye tregere siden omleggingen...

 

Anonymous poster hash: b362e...13b

 

Her og. Den jobber og jobber og jobber når jeg skifter side. Er ikke sånn på andre sider enn her på bim/dib

 

Hi

 

Anonymous poster hash: ca662...b97

 

Her også. Flere ganger om dagen har den henge-problemer, senest nå nettopp.

 

Anonymous poster hash: 42aaa...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av TSP da? Er jo tydeligvis ikke bare meg som har problemer med dette

 

Hi



Anonymous poster hash: ca662...b97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det skrollingen nedover siden som er problemet, trykker meg et stykke nedover også hopper siden opp igjen, trykker meg nedover igjen og vips hopper siden opp igjen.

 

Den lille pilen nederst i høyre hjørne som man kan trykke på for å komme nedover siden forandrer posisjon og siden hopper opp til toppen igjen. Fryktelig irriterende å ikke lenger kunne bare trykke på knappen og rulle seg nedover hele siden lenger.



Anonymous poster hash: 4beb7...358
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dere skal oppleve et mindre hopp i toppen nå. Vi ser nærmere på om vi kan løse dette enda bedre. 

 

Jeg klarer ikke reprodusere noen generell treghet her i forumet, men skal se om jeg finner ut noe mer der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er ikke at det er generelt tregt, i alle fall ikke hos meg, men at det flere ganger om dagen tar minst ett minutt å laste siden eller skifte forum. Nå nettopp, blant annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er ikke at det er generelt tregt, i alle fall ikke hos meg, men at det flere ganger om dagen tar minst ett minutt å laste siden eller skifte forum. Nå nettopp, blant annet

Enig, og det er barepå dib/bim det er et problem. Og nå er det jo flere som sier det, så da må de vel snart skjønne at det er et problem.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: ca662...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dere skal oppleve et mindre hopp i toppen nå. Vi ser nærmere på om vi kan løse dette enda bedre. 

 

Jeg klarer ikke reprodusere noen generell treghet her i forumet, men skal se om jeg finner ut noe mer der. 

 

Fremdeles for mye hopping, selv om den ble noe redusert.

 

Som sug lut skriver så er det ikke treghet hele tiden, men ofte. Jeg har på en time nå opplevd 5-6 ganger hvor det tar lang tid før neste side lastes opp. Når det er så tregt tar det ca et minutt før siden lastes opp. Og som de andre sier så er det bare her på forumet det skjer, ingen andre steder.

 

Anonymous poster hash: b362e...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

 

Jeg tror dere skal oppleve et mindre hopp i toppen nå. Vi ser nærmere på om vi kan løse dette enda bedre. 

 

Jeg klarer ikke reprodusere noen generell treghet her i forumet, men skal se om jeg finner ut noe mer der. 

 

Fremdeles for mye hopping, selv om den ble noe redusert.

 

Som sug lut skriver så er det ikke treghet hele tiden, men ofte. Jeg har på en time nå opplevd 5-6 ganger hvor det tar lang tid før neste side lastes opp. Når det er så tregt tar det ca et minutt før siden lastes opp. Og som de andre sier så er det bare her på forumet det skjer, ingen andre steder.

 

Anonymous poster hash: b362e...13b

 

Det hopper fremdeles en del her.

 

HI

 

Anonymous poster hash: ca662...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hopper fremdeles her også og er fremdeles treghet innimellom, men hoppingen er utrolig irriterende. Selv om det ble litt bedre, så var det minimalt.

 

Men hvor blir det av teknisk?

 

 



Anonymous poster hash: b362e...13b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det hopper fremdeles her også og er fremdeles treghet innimellom, men hoppingen er utrolig irriterende. Selv om det ble litt bedre, så var det minimalt.

 

Men hvor blir det av teknisk?

 

 

 

Anonymous poster hash: b362e...13b

 

Tatt juleferie kanskje :P

 

Anonymous poster hash: ca662...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå er den hoppinga tilbake hos meg også.

 

Den ble borte, men i går kom den tilbake. Utrolig irriterende når du ruller deg nedover siden og vips hopper den til toppen igjen. Det er bare denne siden som er sånn, alle andre sider kan jeg rulle meg nedover på uten hopping så det er ikke min pc det er noe galt med...



Anonymous poster hash: 4beb7...358
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...